Hvornår havde i navnet klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

An&Jo

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Hav en fortsat god søndag

jeg havde haft navnet klar i mange år hvis jeg fik en dreng..

det blev så os en dreng, så han fik sit navn, for jeg var alene og derfor bestemte jeg ene og alene navnet selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Savannah

christina92 skriver:

Det er hel i orden  vil gerne høre din mening også selv om der ikke er en lille endnu.

Vi er nemlig ret sikre på nu hvad hun skal hedde, men vi synes nemlig heller ikke vi kan sige det med sikkerhed før hun kommer ud

Taak

Man vil jo altid vælge et navn man kan lide uanset om det er før eller efter fødsel.. eller før graviditet :-)

Anmeld

17. juni 2012

Nadia&Daniel

Laura's navn kom på "tegnebrættet", da hun var 5 dage gammel, det blev vedtaget samme dag (5 dage gammel), og samme dag fik svigermor, svigerfar og faster/gudmor det at vide..

Planen var at hun skulle have heddet:

- Sofie

- Clara-Sofie

- Clara

Men hun var INGEN af disse navne..

Anmeld

17. juni 2012

cam71

jeg har i mange år haft Linnea hvis jeg fik en pige så nu må jeg se til januar om der kommer en Linnea ud eller det bliver noget helt andet drenge navn har jeg ikke bestemt

Anmeld

17. juni 2012

Levi&LilysMor

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Vi vidste det lang tid inden jeg fandt ud af jeg var gravid, men familien fik det først at vide da han var blevet født, ville ikke have folk gik rundt og kaldte min mave noget  Ville gerne have ventet til dåben, men det havde jeg svært ved

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Hej folkens

Jeg tror først vi havde pigenavnet klar i midten af graviditeten - omkring MD-scanningen da vi fik at vide, at vi ventede en pige  Drengenavne havde vi snakket frem og tilbage om, men intet bestemt navn - vi havde slet ikke snakket pigenavne, for jeg var 100 % overbevist om at vi fik en dreng 

Familie og resten af verden fik det at vide, når de spurgte - efter vi havde fundet ud af navnet 

Anmeld

17. juni 2012

TeamRocket

Vi fandt navnet da de var et par mdr gamle :-D Kan slet ikke forstille mig at give navn inden jeg kender barnet rigtigt. Men vi snakker tit yndlingsnavne- men intet fast.

Anmeld

17. juni 2012

MorDk

Med vores søn kom vi frem til navnet ret hurtigt trods uenighed...

Da vi havde været til MD-scanning og fik bekræftet det var en dreng fik familien det af vide...

Her 2.gang venter vi en lillesøster. Da vi havde været til kønsscanning i uge 19 så blev vi enige om navnet... og offentliggøre det med det samme.

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
christina92 skriver:

Det er også sådan vi vil gøre  Vi har bare allerede bestemt vores klare favorit, men vi kan ikke sige noget med sikkerhed før vi ser hende

Sådan havde jeg det også - at jeg skulle se dem, inden jeg kunne bestemme mig helt 100% for navnet

Anmeld

17. juni 2012

lucas<3

da jeg var i uge 22 ca..

havde sagt til chris at han skulle hede noah eller lucas og så blev det Lucas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.