Slott skriver:
Det kunne jeg også sagtens finde på er til gammel romantisk stil. Problemet synes jeg bare er at mange af de gamle møbler jeg godt kan li ved de godt hvad de skal ha for og når der så skal gøres noget ved dem også så løber det op alligevel. Og derfor ender det nok for mig med ikeas serie der er lidt romantisk hvis den findes når jeg skal bruge deN. For det er lige før det bedst kan betale sig.
Jeg har aldrig betalt meget for brugte møbler. Det handler bare om at presse dem lidt hvis ikke de er billige i forvejen. jeg har et glasskab i mørkt træ. Kanon tungt, romantisk i stilen, mega flot. Det har jeg givet 500 kr. for. Jeg har så en skænk i samme stil, præcis. Den gav jeg 200 kr. for. Det er bare om ikke at tage det første man finder
Folk TROR nemlig de kan forlange kassen for møblerne - men så får de dem altså ikke solgt.
min søster og svoger købte næsten en komplet stue. To skabe, en stor skænk, et lille bord, et lille møbel med skuffer, malerier/billeder, et spejl, et stort tv møbel. Øhhm. Så kan jeg ikke huske om deres sekskantede glasskab var med også, det samme med deres spisebord + stole. I præcis den samme stil som mit, skabene har bare andre ben. Jeg TROR det var 1500 de gav - eller så var det endnu mindre? Fordi de SKULLE af med tingene. Så det var bare "tager I alt, så får I det næsten gratis." 
Tålmodighed er en dyd, hvis det er netop disse møbler man vil have - men SÅ kan man også finde dem virkeligt billigt!
Anmeld