møbler til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

SS82

MyLille skriver:

Vi købte tremmeseng og tøjskab på ikea, Hensvik-serien.. den er rigtig sød synes jeg. Puslebord har vi arvet og malet hvidt, og vuggen er et arvestykke fra min side.
Vi har helt bevisst ikke handlet babymøbler i de dyreste butikkene, da det man kan få til en billigere penge er lige så godt. Hvis man går vildt meget op i design og mærkevarer er det selvfølgelig en anden sag.. Jeg går slet ikke op i mærkevarer og køber det jeg synes passer ind i vores stil og til vores pengepung Det kan nemlig se godt ud uden at det koster så utrolig meget...

Præcis lige mig    Men kan ikke se jeg er helt tosset ved at tænke at købe møblerne i ikea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

SS82

MyLille skriver:

Vi købte tremmeseng og tøjskab på ikea, Hensvik-serien.. den er rigtig sød synes jeg. Puslebord har vi arvet og malet hvidt, og vuggen er et arvestykke fra min side.
Vi har helt bevisst ikke handlet babymøbler i de dyreste butikkene, da det man kan få til en billigere penge er lige så godt. Hvis man går vildt meget op i design og mærkevarer er det selvfølgelig en anden sag.. Jeg går slet ikke op i mærkevarer og køber det jeg synes passer ind i vores stil og til vores pengepung Det kan nemlig se godt ud uden at det koster så utrolig meget...

Præcis lige mig    Men kan ikke se jeg er helt tosset ved at tænke at købe møblerne i ikea

Anmeld

17. juni 2012

L&V

JulieMor skriver:

Vi havde ikke mega mange midler at købe for da vi skulle købe til vores datter, så vi har IKEA puslebord og seng (+sengerand jeg selv har syet betræk til), og så tænker jeg at købe et gammelt karlekammerskab og male, når hun om ik så lang tid får sit værelse (vi er ved at lave det nu)

Vi er meget glade for vores valg af ikea-ting

Det er os det vi har også har vi os klædeskabet der til billigt og super godt

Anmeld

17. juni 2012

MorEllen

Slott skriver:

Ikea er ret fornuftig Synes absolut man kan købe møbler der, også bruge lidt ekstra på de tingene der gerne må være af en viss kvalitet, så som madrasser, dyne, pude, barnevogn osv.

Anmeld

17. juni 2012

Masig

Slott skriver:

Sidder og kigger på møbler til babyer. Trammeseng, puslebord osv.  Hvor har i købt jeres møbler til den lille og hvorfor?

Tænker bare der er jo stor forskel på priserne fx. fra Babysam og til ikea? 

Tremmeseng og barnevogn har vores forældre/svigerforældre givet os, men det er købt i Kære Børn... (Mener barnevognen står til 7-8000 kr. og tremmeseng inkl. sengetøj og dyne/pude kostede 1500 kr...)

Puslebordet har vi købt brugt for 100 kr., det skal bare have en klat maling så er det rigtig fint

Så har vi købt en kommode i Biva til 400 kr. mener jeg, og en reol i Ikea til 300 kr.....

Vi har købt billigt, da vi ikke har alverden at gøre godt med af penge, og hellere vil bruge penge på noget sødt tøj og legetøj og sådan fremfor møblerne.... de kan sagtens bruges selvom de er billige jo

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Vores tremmeseng er fra Ikea, den var sat ned til 600 kr med madras og det hele, så vi syntes det var helt fint. Puslebordet er købt brugt til 400 kr - nypris var 3000 kr fra BabySam og det fungere helt upåklageligt og har mange år i sig endnu. Vi købte en kommode til hendes tøj, helt ny fra Ikea, men stadig købt "brugt", som fejlkøb - så vi fik den selvfølgelig til en rigtig god pris  Tror ikke at hun har flere møbler - udover vuggen, som går i arv.

/Fenja

Anmeld

17. juni 2012

Maja_4000

Vores puslebord er fra Ikea , tremmeseng er den min lillebror lå i (den har fået en gang maling og ny madras - fra Ikea ) , hendes tøj lå i en kommode fra Ikea (vi er flyttet siden og nu har hun indbygget skab) og barnevogn var fra Babysam - Vi havde en Odder , og den kan kun købes hos Babysam

Vi er meget tilfredse med vores Ikea-bord
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2012

Metteris

Jeg har tænkt mig at købe puslebordet fra Ikea, som der er også er et fint billede af på første side i tråden. 

Jeg synes det er super smart at man kan pille pusle-delen af og bruge det som en normal reol senere hen  

Anmeld

17. juni 2012

SS82

Maja_4000 skriver:

Vores puslebord er fra Ikea , tremmeseng er den min lillebror lå i (den har fået en gang maling og ny madras - fra Ikea ) , hendes tøj lå i en kommode fra Ikea (vi er flyttet siden og nu har hun indbygget skab) og barnevogn var fra Babysam - Vi havde en Odder , og den kan kun købes hos Babysam

Vi er meget tilfredse med vores Ikea-bord

Hvor ser det fint ud 

Anmeld

17. juni 2012

modesty

Jeg har arvet tremmeseng som bare er en hvid én fra IKEA, og købt BRIOs væghængte puslebord på dba. dk, hvor jeg også købte Leandervugge. Vuggen solgte jeg for mere end jeg gav for den, og regner også med at sælge puslebordet igen for cirka det samme som vi gav for det. Man kan spare absurd mange penge ved at købe brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.