møbler til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.472 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

SS82

Sidder og kigger på møbler til babyer. Trammeseng, puslebord osv.  Hvor har i købt jeres møbler til den lille og hvorfor?

Tænker bare der er jo stor forskel på priserne fx. fra Babysam og til ikea? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

JulieMor

Vi havde ikke mega mange midler at købe for da vi skulle købe til vores datter, så vi har IKEA puslebord og seng (+sengerand jeg selv har syet betræk til), og så tænker jeg at købe et gammelt karlekammerskab og male, når hun om ik så lang tid får sit værelse (vi er ved at lave det nu)

Vi er meget glade for vores valg af ikea-ting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2012

SS82

JulieMor skriver:

Vi havde ikke mega mange midler at købe for da vi skulle købe til vores datter, så vi har IKEA puslebord og seng (+sengerand jeg selv har syet betræk til), og så tænker jeg at købe et gammelt karlekammerskab og male, når hun om ik så lang tid får sit værelse (vi er ved at lave det nu)

Vi er meget glade for vores valg af ikea-ting

den serie fra ikea du har valgt synes jeg nemlig også er rigtig sød. 

Anmeld

17. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har tremmeseng og puslebord fra babysam, og barnevogn fra Bilka.

Jeg vælger det jeg kan lide, og så er prisen mig NÆSTEN lige meget

Anmeld

17. juni 2012

JulieMor

Slott skriver:

den serie fra ikea du har valgt synes jeg nemlig også er rigtig sød. 

Ja, og den passer fint til begge køn .... good luck med møbel købene

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Slott skriver:

Sidder og kigger på møbler til babyer. Trammeseng, puslebord osv.  Hvor har i købt jeres møbler til den lille og hvorfor?

Tænker bare der er jo stor forskel på priserne fx. fra Babysam og til ikea? 

Jeg har ingen møbler fra Babysam - foruden puslebordet, men det fik vi  Jeg købte barnevognspakken (Trille Gigant) fra Onlinekids.dk, og fik tremmeseng med i købet 

Anmeld

17. juni 2012

MorEllen

Vi købte tremmeseng og tøjskab på ikea, Hensvik-serien.. den er rigtig sød synes jeg. Puslebord har vi arvet og malet hvidt, og vuggen er et arvestykke fra min side.
Vi har helt bevisst ikke handlet babymøbler i de dyreste butikkene, da det man kan få til en billigere penge er lige så godt. Hvis man går vildt meget op i design og mærkevarer er det selvfølgelig en anden sag.. Jeg går slet ikke op i mærkevarer og køber det jeg synes passer ind i vores stil og til vores pengepung Det kan nemlig se godt ud uden at det koster så utrolig meget...

Anmeld

17. juni 2012

LinLin

Adam har også den seng fra ikea en anden har lagt billede ind af; den kan indstilles i to højder og den ene side kan tages af. Det var ligesom kriterierne og så nægter jeg simpelthen at give 2000 kr eller mere, når IKEA har den til 399,- (tror den koster 500 nu...)

Puslebord har vi ikke...

Anmeld

17. juni 2012

tarkoflen

Jeg tænker at vi køber møblerne i ikea når det bliver vores tur! Jeg vil simpelthen ikke bruge så mange penge på seng og puslebord og sådan noget... Så vil jeg hellere bruge penge på den barnevogn jeg gerne vil have og så en god madras...

Jeg vil gerne have noget helt enkelt hvidt, og så synes jeg lige så godt, vi kan købe det i ikea!

Har flere venner der også har ikea og de har været glade for det

Anmeld

17. juni 2012

SS82

tarkoflen skriver:

Jeg tænker at vi køber møblerne i ikea når det bliver vores tur! Jeg vil simpelthen ikke bruge så mange penge på seng og puslebord og sådan noget... Så vil jeg hellere bruge penge på den barnevogn jeg gerne vil have og så en god madras...

Jeg vil gerne have noget helt enkelt hvidt, og så synes jeg lige så godt, vi kan købe det i ikea!

Har flere venner der også har ikea og de har været glade for det

Lige præcis  Sådan har jeg også tænkt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.