gravid og el-cigaret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Mariekiksen

Kender flere der har haft held med akupunktur som flere herinde skriver.

Kan godt forstå det er hårdt at stoppe. En lille historie jeg også plejer at give. Min mor har født 3 unger, hvoraf jeg er den ene, den mellemste. Hun røg kun med mig og jeg er født hjertesyg. Som den eneste i min familie. Lægerne har gentagne gange forklaret, at hendes rygning ikke er skyld i dette, men hun har livet igennem haft svært ved helt at slippe tanken. Hun har før sagt hun ville ha ønsket hun ku være gravid med mig igen, og se om ikke det så havde været anderledes hvis ikke hun havde røget.

Rigtig meget held og lykke med rygestoppet!   Tro på dig selv! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Zelinasmor

10aps skriver:

hej derude! 

jeg sidder og overvejer en el cigaret, istedet for det almindelige smøger, men er det lige så skadeligt for barnet? 

det skal lige siges jeg meget gerne vil holde op men efter utallige forsøg er jeg kun nået ned på 5 om dagen....

Du kan altså sagtens kæbe en el-cigaret UDEN nikotin (Det er ofte vanen at have sin smøg og se røgen, og ikke afhængigheden af nikotin) 

Hvis du køber den uden nikotin er der INTET skadeligt for din bebs. Det har været fremme flere gange at det på ingen måde er farligt med mindre du får med Nikotin.

-Natasha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.