Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

MissMaria

Månsson skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Men prøv og find ham autostolen han er rigtig fin og go til at svare på spørgsmål og han har lige lagt en artikel her ind i dag om at man ikke bare skal stole på det der bedst i test

Ham vil jeg helt sikkert forsøge at finde, igen tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

L&V

MissMaria skriver:

Ham vil jeg helt sikkert forsøge at finde, igen tak for hjælpen

Det var så lidt håber i finder den perfekte til jer

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

MissMaria skriver:

Der ikke andet for end afsted til butikken igen
Vores dreng er ikke så stor ( endnu ) han er endnu ikke rundet de 9 kg, men læste mig til at de godt måtte bruge autostolen 9-18 kg hvis de så kunne side selv og var over 9 mdr..

uhh jeg kan ikke huske det.. Men mener at kiloerne er de vigtigste.. Men jeg er ikke sikker. Det kan du helt sikkert få svar på at ham der har autostol.dk Du kan finde hans profil her

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Nettemor skriver:

uhh jeg kan ikke huske det.. Men mener at kiloerne er de vigtigste.. Men jeg er ikke sikker. Det kan du helt sikkert få svar på at ham der har autostol.dk Du kan finde hans profil her

Kiloene er nemlig det vigtigste..

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Nettemor skriver:

Vil prøve at skrive til ham.. Håber da han må, for lige nu sidder han i en 9-18 kg stol vi har lånt...

Anmeld

15. juni 2012

De3Guldklumper

MissMaria skriver:

Vi skal ud og have en ny autostol, vi har allerede bestemt os for det skal være en 9-18 kg...
Vi har mulighed for at vælge isofix..

Men hvad skal vi vælge ? Synes godt nok der mange muligheder..
Så håber i kan hjælpe

God weekend

Vi har altid haft römer og dem har vi været yderst tilfredse med.

Jeg kan anbefale dig en Safefix plus som er med isofix.

Jeg vil til enhver tid vælge isofix, når i har mulighed for det, frem for fastspænding af stolen med alm sele..

Og til slut vil jeg råde dig til at gå i en butik herhjemme, find ud af hvilken stol i vil have og så bestil den hjem fra tyskland, der er mange penge at spare ihvertfald på römer

God jagt..

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Månsson skriver:

Kiloene er nemlig det vigtigste..

Det vidste jeg ikke.. Vi har lånt en 9-18 kg stol han sidder i nu, for den til de helt små var et mareridt at have ham i, han skreg helt vildt

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Pylle3 skriver:

Vi har altid haft römer og dem har vi været yderst tilfredse med.

Jeg kan anbefale dig en Safefix plus som er med isofix.

Jeg vil til enhver tid vælge isofix, når i har mulighed for det, frem for fastspænding af stolen med alm sele..

Og til slut vil jeg råde dig til at gå i en butik herhjemme, find ud af hvilken stol i vil have og så bestil den hjem fra tyskland, der er mange penge at spare ihvertfald på römer

God jagt..

Tak for tippet, det vil jeg helt sikkert skrive bag øret

Anmeld

15. juni 2012

L&V

MissMaria skriver:

Det vidste jeg ikke.. Vi har lånt en 9-18 kg stol han sidder i nu, for den til de helt små var et mareridt at have ham i, han skreg helt vildt

Det er der mange der gør.. Især hvis de sidder alene på bagsædet..

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Månsson skriver:

Det er der mange der gør.. Især hvis de sidder alene på bagsædet..

Han gad heller ikke "ligge" ned mere, han ville op og sidde og følge med, for nu har vi ingen problemer når vi er ude og køre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.