Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.652 visninger
40 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

MissMaria

Vi skal ud og have en ny autostol, vi har allerede bestemt os for det skal være en 9-18 kg...
Vi har mulighed for at vælge isofix..

Men hvad skal vi vælge ? Synes godt nok der mange muligheder..
Så håber i kan hjælpe

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Nettemor

Denne har vist vundet bedst i test Og så er det mega fedt at når bebsen bliver for stor til at bruge den der pude så tager man den bare af og noget på bunden og så kan de bruge den til de ikke behøver autostol længere.. Hvis det var nu vi skulle ud og købe 9-18 kg så ville det klart være sådan en vi ville vælge..

Anmeld

15. juni 2012

LinLin

Adam har en Rømer King plus - i rød/ sort ;-) den er vi glade for. Han har brugt den siden han var 13 mdr

Anmeld

15. juni 2012

L&V

MissMaria skriver:

Vi skal ud og have en ny autostol, vi har allerede bestemt os for det skal være en 9-18 kg...
Vi har mulighed for at vælge isofix..

Men hvad skal vi vælge ? Synes godt nok der mange muligheder..
Så håber i kan hjælpe

God weekend

Der er en der hedder autostolen herinde som har en hjemmeside den er super go.. prøv og søg på autostolen.dk.. vi har selv lige besluttet at vi skal ha en romer trafik eller den nye fre cybex

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Månsson skriver:

Der er en der hedder autostolen herinde som har en hjemmeside den er super go.. prøv og søg på autostolen.dk.. vi har selv lige besluttet at vi skal ha en romer trafik eller den nye fre cybex

Tak, det vil jeg lige prøve at søge på

Er den i vælger med isofix ? Vi var i ønskebørn i dag og hun sagde at 80% ikke får sat autostolen med sele i rigtigt... Og at man skulle huske at spænde den efter hver 14 dag...

Jeg synes det er et svært valg at tage, det ikke nemt at blive forældre, der er hele tiden noget nyt at tage stilling til, men heldigvis det bedste man kan blive

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Nettemor skriver:

Denne har vist vundet bedst i test Og så er det mega fedt at når bebsen bliver for stor til at bruge den der pude så tager man den bare af og noget på bunden og så kan de bruge den til de ikke behøver autostol længere.. Hvis det var nu vi skulle ud og købe 9-18 kg så ville det klart være sådan en vi ville vælge..

Det er faktisk den mine forældre lige har købt, jeg synes dog han sidder "mast" i den... Den virker stor, hvis du forstår hvad jeg mener..

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

DAs mor skriver:

Adam har en Rømer King plus - i rød/ sort ;-) den er vi glade for. Han har brugt den siden han var 13 mdr

Er den med isofix ?

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

MissMaria skriver:

Tak, det vil jeg lige prøve at søge på

Er den i vælger med isofix ? Vi var i ønskebørn i dag og hun sagde at 80% ikke får sat autostolen med sele i rigtigt... Og at man skulle huske at spænde den efter hver 14 dag...

Jeg synes det er et svært valg at tage, det ikke nemt at blive forældre, der er hele tiden noget nyt at tage stilling til, men heldigvis det bedste man kan blive

Hvis du tager den der cybex så kan du både sætte den fast med isofix OG så spænder du barnet fast med selen hver gang Så der undgår du det problem

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Nettemor skriver:

Hvis du tager den der cybex så kan du både sætte den fast med isofix OG så spænder du barnet fast med selen hver gang Så der undgår du det problem

Den må jeg havde kigget på, tak

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

MissMaria skriver:

Det er faktisk den mine forældre lige har købt, jeg synes dog han sidder "mast" i den... Den virker stor, hvis du forstår hvad jeg mener..

Det skulle ellers ikke være et problem.. Men jeg ved det faktisk ikke.. Men i mit andet indlæg kan du se at du slipper det med sele spændings problem. .Jeg ville hvis jeg var dig tage i en babysam (eller hvad butik i nu har i nærheden) Og prøve den med deres hjælp.. Så er det også nemmere at se om de sidder som de skal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.