Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

L&V

MissMaria skriver:

Tak, det vil jeg lige prøve at søge på

Er den i vælger med isofix ? Vi var i ønskebørn i dag og hun sagde at 80% ikke får sat autostolen med sele i rigtigt... Og at man skulle huske at spænde den efter hver 14 dag...

Jeg synes det er et svært valg at tage, det ikke nemt at blive forældre, der er hele tiden noget nyt at tage stilling til, men heldigvis det bedste man kan blive

Ja vi hælder mest til romeren med isofix.. Syntes cybex en er fin men det pudesystem er hvis ikke så godt som tænke test mener også sidder de bare dårligt ligner det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

MissMaria

Månsson skriver:

Ja vi hælder mest til romeren med isofix.. Syntes cybex en er fin men det pudesystem er hvis ikke så godt som tænke test mener også sidder de bare dårligt ligner det..

Mine forældre har en med pudesystem, jeg synes det næsten ser ud som om han bliver mast i den, den virker i hvert fald stor...
Vi har også kigget på rømer ( og mange andre )

Anmeld

15. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MissMaria skriver:

Vi skal ud og have en ny autostol, vi har allerede bestemt os for det skal være en 9-18 kg...
Vi har mulighed for at vælge isofix..

Men hvad skal vi vælge ? Synes godt nok der mange muligheder..
Så håber i kan hjælpe

God weekend

Jeg ville helt sikkert købe denne http://netbutik.fdm.dk/autostole/autostole-9-mdr-4-ar/cybex-juno-fix-isofix-autosto.html

Cybex er det mærke som har vundet flest test.

Vi skal selv ud i morgen lørdag og købe ny autostol til vores dreng på 4 år og vi har valgt denne http://netbutik.fdm.dk/autostole/autostole-4-12-ar/cybex-solution-x2-fix.html Vi køber den dog i Danmarks Børn, hvor den kun koster 1299 kr.

Anmeld

15. juni 2012

L&V

MissMaria skriver:

Mine forældre har en med pudesystem, jeg synes det næsten ser ud som om han bliver mast i den, den virker i hvert fald stor...
Vi har også kigget på rømer ( og mange andre )

Ja også er det nemlig bare jeg ikke er tryk ved at bruge det

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Nettemor skriver:

Det skulle ellers ikke være et problem.. Men jeg ved det faktisk ikke.. Men i mit andet indlæg kan du se at du slipper det med sele spændings problem. .Jeg ville hvis jeg var dig tage i en babysam (eller hvad butik i nu har i nærheden) Og prøve den med deres hjælp.. Så er det også nemmere at se om de sidder som de skal..

Vi var i ønskebørn i dag, men vores dreng var ikke lige i prøv autostolen humør... Men vi må nok afsted igen

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Månsson skriver:

Ja også er det nemlig bare jeg ikke er tryk ved at bruge det

Jeg tænker vi selv skal have noget som passer ham perfekt, han skal jo sidde i den næsten hver dag... Og her til sommer har vi planlagt kør selv ferie, så vil jo gerne have købt den helt rigtig inden ferien..

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville helt sikkert købe denne http://netbutik.fdm.dk/autostole/autostole-9-mdr-4-ar/cybex-juno-fix-isofix-autosto.html

Cybex er det mærke som har vundet flest test.

Vi skal selv ud i morgen lørdag og købe ny autostol til vores dreng på 4 år og vi har valgt denne http://netbutik.fdm.dk/autostole/autostole-4-12-ar/cybex-solution-x2-fix.html Vi køber den dog i Danmarks Børn, hvor den kun koster 1299 kr.

Mine forældre har en med pudesystem og synes næsten det virker som om han bliver væk og mast i den, så vil nok helst have en uden pudesystem...

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

MissMaria skriver:

Vi var i ønskebørn i dag, men vores dreng var ikke lige i prøv autostolen humør... Men vi må nok afsted igen

Ja i må prøve igen.. Det er jo forskelligt fra barn til barn.. Og det er vist ikke den eneste man kan få med puden så det kunne jo være at der var en der passede jer bedre.. Vi havde en rømer king plus og den var vi rigtig glade for. Eneste problem er at med en lang dreng så blev den lidt lille her til sidst..

Anmeld

15. juni 2012

L&V

MissMaria skriver:

Jeg tænker vi selv skal have noget som passer ham perfekt, han skal jo sidde i den næsten hver dag... Og her til sommer har vi planlagt kør selv ferie, så vil jo gerne have købt den helt rigtig inden ferien..

Det kan jeg godt forstå.. Men prøv og find ham autostolen han er rigtig fin og go til at svare på spørgsmål og han har lige lagt en artikel her ind i dag om at man ikke bare skal stole på det der bedst i test

Anmeld

15. juni 2012

MissMaria

Nettemor skriver:

Ja i må prøve igen.. Det er jo forskelligt fra barn til barn.. Og det er vist ikke den eneste man kan få med puden så det kunne jo være at der var en der passede jer bedre.. Vi havde en rømer king plus og den var vi rigtig glade for. Eneste problem er at med en lang dreng så blev den lidt lille her til sidst..

Der ikke andet for end afsted til butikken igen
Vores dreng er ikke så stor ( endnu ) han er endnu ikke rundet de 9 kg, men læste mig til at de godt måtte bruge autostolen 9-18 kg hvis de så kunne side selv og var over 9 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.