Ny mobilholder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja sådan har jeg det også ,men mangle beretter de savner deres gravide mavser men det er nok mere det psykiske i at der ligger en bebs derinde og uviden om hva der ska ske osv. Følelsen i det - det kommer jeg nok også til at savne. Der er jo en vis tryghed i at være gravid og det er jo en skøn ting at ku bli det

Følelsen kan jeg være med på.. Men selve maven må gerne snart forsvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Hehe ja jeg mistede "desværre" min meget dejligt indrettede colaholder.. Den var ellers perfekt lige ved hånden, og med et sugerør skulle jeg slet ikke rykke mig øv hehe

Uhhha ja men så har du en dejlig dejlig bebs  

Anmeld

17. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Følelsen kan jeg være med på.. Men selve maven må gerne snart forsvinde

jahh men det gør den da os Bare vent

Anmeld

17. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Uhhha ja men så har du en dejlig dejlig bebs  

Det har jeg bestemt.. Men hvor er det mærkeligt at maven er svundet så meget ind, og den bare er totalt blød

Anmeld

17. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Det har jeg bestemt.. Men hvor er det mærkeligt at maven er svundet så meget ind, og den bare er totalt blød

Du er en af de heldige så Det går stærkt hva - send da lige lidt held i den retning hertil

Anmeld

18. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Du er en af de heldige så Det går stærkt hva - send da lige lidt held i den retning hertil

Er spændt på hvor hurtigt man taber sine kg igen, og jeg er spændt på om jeg får lov at beholde et par af dem. Har altid haft meget svært ved at holde på kg...

Anmeld

18. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Er spændt på hvor hurtigt man taber sine kg igen, og jeg er spændt på om jeg får lov at beholde et par af dem. Har altid haft meget svært ved at holde på kg...

Uhh ja så ka jeg godt se - det bliver spædnende Er I hjemme nu alle tre? og hvordan går det med tilværelsen Ihhh ville ønske det var mig der havde overstået fødslen snart

Anmeld

18. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Uhh ja så ka jeg godt se - det bliver spædnende Er I hjemme nu alle tre? og hvordan går det med tilværelsen Ihhh ville ønske det var mig der havde overstået fødslen snart

Ja vi kom hjem lørdag middag
Alt går bare rigtig super.. Han er simpelthen den letteste baby..
Idag har vi været ude og køre i bus, fordi mor her lige var nødt ril at skulle i bilka og i shopping center og babysam så det gjorde vi da, og han græd kun da hn var sulten ellers sov han og enkelte gange lå han og kiggede rundt nede i vognen <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.