Ny mobilholder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

lio

Hihi... sikken fin rund mavse... Håber du nyder fest imorgen, du har ventet/holdt dig længe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Ja føler med dig - har jeg haft om natten de sidste tre dage - kun i nat var der ik noget. og der var det også bare forberelsen iflg. JM. hvornår er det du har termin-+ ?

først den 29 juni... men fødte 38+3 med Elias så regner med at føde før tid denne gang også... men måske jeg slet ikke gør det...

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Du kommer til at savne maven? Jeg er træt af at gå ind i ting, og pruste som en lungesyg okse hver gang jeg skal op fra sofaen eller vende mig i sengen!

Ja sådan har jeg det også ,men mangle beretter de savner deres gravide mavser men det er nok mere det psykiske i at der ligger en bebs derinde og uviden om hva der ska ske osv. Følelsen i det - det kommer jeg nok også til at savne. Der er jo en vis tryghed i at være gravid og det er jo en skøn ting at ku bli det

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

først den 29 juni... men fødte 38+3 med Elias så regner med at føde før tid denne gang også... men måske jeg slet ikke gør det...

Hvis du gør det føder vi nogenlunde samtidig tror jeg jeg kommer måske til at gå over tid - nu må vi e efter brylluppet ka være al den dans sætter skub i noget down there

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Hihi... sikken fin rund mavse... Håber du nyder fest imorgen, du har ventet/holdt dig længe..

Ja har fundet str 41 frem - så jeg ka være lidt fin i fodtøjet og slippers med under armen. og ellers bare en lang løs kjole. Så er vi på

Glæder mig - og er så spændt - Bliver stort at se fætter bli gift. Hva jeg ik gør for ham Bestiger trapperne til råshuset - puuha da da da - ku de ik lige ha elevator  

Anmeld

15. juni 2012

lio

hihi... kan lige se for mig at du får veer af det. 

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

hihi... kan lige se for mig at du får veer af det. 

Ja må danse mig gennem det Ingen slinger i valsen dér

Anmeld

15. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Yes her er super dejligt vejr - men I får også regnen først  

Ja altså er ret høj så det sidder også på mavs og fødderne men der er nok- baby tror jeg også bliver ret lang - nogle gange får han ligesom foden ind mellemribbenene- kæft det gør naller - 

Det bliver så skønt at ku mærke sin krop igen og ik ha de skavanker graviditeten har bragt men dejligt man ka få baby da Det er jo et mirakel i sig selv

Ja det er alt for vildt at det kan lade sig gøre... så må vi bare lide lidt og pyt det går jo over igen... selvom det er lidt hårdt:-)

bliver bare så skønt at kunne få sine sko på igen:-)

Anmeld

16. juni 2012

lio

LotusCPH skriver:

Ja må danse mig gennem det Ingen slinger i valsen dér

Sejt...

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

ET STYKS FLODHEST 

- er rykket indendørs i den varme . puuha...ka elefantfødderne ik klare.

de 25 kg + ka nu mærkes og sidder fortsat i fødderne og på mavs - puuha. Håber på trapperne til kbh´s rådhus ka sætte tingene igang. Men ska lgie se fætters bryllup  

Hehe ja jeg mistede "desværre" min meget dejligt indrettede colaholder.. Den var ellers perfekt lige ved hånden, og med et sugerør skulle jeg slet ikke rykke mig øv hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.