Ny mobilholder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

LotusCPH

ET STYKS FLODHEST 

- er rykket indendørs i den varme . puuha...ka elefantfødderne ik klare.

de 25 kg + ka nu mærkes og sidder fortsat i fødderne og på mavs - puuha. Håber på trapperne til kbh´s rådhus ka sætte tingene igang. Men ska lgie se fætters bryllup  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

ET STYKS FLODHEST 

de 25 kg + ka nu mærkes og sidder fortsat i fødderne og på mavs - puuha. Håber på trapperne til kbh´s rådhus ka sætte tingene igang. Men ska lgie se fætters bryllup  

meget flot mave......

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

meget flot mave......

tak - et styks meget spændt mave Hvordan står det til med dig?

Anmeld

15. juni 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

tak - et styks meget spændt mave Hvordan står det til med dig?

har meget ondt i nederst etage..... men tror bare det er forberedelse.....

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

har meget ondt i nederst etage..... men tror bare det er forberedelse.....

Ja føler med dig - har jeg haft om natten de sidste tre dage - kun i nat var der ik noget. og der var det også bare forberelsen iflg. JM. hvornår er det du har termin-+ ?

Anmeld

15. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ET STYKS FLODHEST 

Det er en fin flodhest du har dig der:-) hvilket jo også forklare de 25 ekstra kilo hvis det virkelig er en flodhest du har der inde temmelig smart med mobilen når nu der ingen lommer er i kjolen:-)

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Det er en fin flodhest du har dig der:-) hvilket jo også forklare de 25 ekstra kilo hvis det virkelig er en flodhest du har der inde temmelig smart med mobilen når nu der ingen lommer er i kjolen:-)

Ja måtte også ty indendørs - elefantfødderne ku ik ta det Så ka fantastisk - man ska udnytte mavens egenskaber så længe man har den Vi har den jo ik snart mere- og vil savne den Super praktisk mavse Men ja den er sku blevet stor. Men der er mange der er meget større sys jeg trøster jeg mig med

Men ja han må virkelig være en basse derinde

Anmeld

15. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Ja måtte også ty indendørs - elefantfødderne ku ik ta det Så ka fantastisk - man ska udnytte mavens egenskaber så længe man har den Vi har den jo ik snart mere- og vil savne den Super praktisk mavse Men ja den er sku blevet stor. Men der er mange der er meget større sys jeg trøster jeg mig med

Tror jeg er større:-) jeg er ik så høj så det er fordelt på meget lidt plads... He he:-D
Glæder mig bare til at få mine ribben, lunger og fødder for mig selv:-) og så komme af med nogle af alle de ekstra kilo det blir så skønt:-)
Har i godt vejr her ee det overskyet og blæsende så det er til at holde til:-) men stadig elefantfod:-)

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Tror jeg er større:-) jeg er ik så høj så det er fordelt på meget lidt plads... He he:-D
Glæder mig bare til at få mine ribben, lunger og fødder for mig selv:-) og så komme af med nogle af alle de ekstra kilo det blir så skønt:-)
Har i godt vejr her ee det overskyet og blæsende så det er til at holde til:-) men stadig elefantfod:-)

Yes her er super dejligt vejr - men I får også regnen først  

Ja altså er ret høj så det sidder også på mavs og fødderne men der er nok- baby tror jeg også bliver ret lang - nogle gange får han ligesom foden ind mellemribbenene- kæft det gør naller - 

Det bliver så skønt at ku mærke sin krop igen og ik ha de skavanker graviditeten har bragt men dejligt man ka få baby da Det er jo et mirakel i sig selv

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Du kommer til at savne maven? Jeg er træt af at gå ind i ting, og pruste som en lungesyg okse hver gang jeg skal op fra sofaen eller vende mig i sengen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.