41+0 læge idag og svange afsnit imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

æ

Lyder sgu meget fornuftigt at slukke telefonen

Hjælper det ik at sige i nok skal give en melding når der sker noget?

He he næ ik når først man er gået over tid:-D svigermor er især utålmodig... men pyt det går nok:-D det er jo kun i en god mening:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

He he næ ik når først man er gået over tid:-D svigermor er især utålmodig... men pyt det går nok:-D det er jo kun i en god mening:-)

Jeg er ik engang nået til terminen men min mor er faktisk værst! Der går ikke en eneste samtale med hende hvor hun ik siger hun glæder sig.. Dejligt at hun glæder sig, det gør vi andre oz men det er jo ik sådan at vi glemmer at hun glæder sig hvis der går en dag uden at hun siger det

Anmeld

15. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Jeg er ik engang nået til terminen men min mor er faktisk værst! Der går ikke en eneste samtale med hende hvor hun ik siger hun glæder sig.. Dejligt at hun glæder sig, det gør vi andre oz men det er jo ik sådan at vi glemmer at hun glæder sig hvis der går en dag uden at hun siger det

Ha ha:-) åhh ha nej det kære bedsteforældre de er eldevilde med børnebørn og det er jo kun godt... men kan det ik vente til de kommer ud:-)

Anmeld

16. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Ja lige præcis og nægter at spise syv hele ananas på en halv time... tror ik det virker alligevel:-) he he...
Og har været ude og gå...dog ik på trapper det kan bæknet ik så godt li... men inden for en uge så sku hun gerne være ude:-)

Ha ha ja pernille hun får godt nok travlt med at bage kage til den tid:-D he he... :p
sikke mange kager:-)

Næh hov.. Jeg bager fandme ik en kage for hver enkel af alle de bebser der er i vores gruppe.. Du må da være sindsyg!

Anmeld

16. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Næh hov.. Jeg bager fandme ik en kage for hver enkel af alle de bebser der er i vores gruppe.. Du må da være sindsyg!

ha ha det kunne ellers være hyggeligt... du er jo så god til det

Anmeld

16. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

ha ha det kunne ellers være hyggeligt... du er jo så god til det

jo jo men det tager jo sindsygt lang tid at lave pynt og sådan Selve kagen kan jeg lave på en time inkl. bagning, pynten tager mindst dobbelt så lang tid

Desuden har jeg en aftale med Perimo om at hun bager hvis vi skal mødes på fyn

Anmeld

16. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

ja 

jo jo men det tager jo sindsygt lang tid at lave pynt og sådan Selve kagen kan jeg lave på en time inkl. bagning, pynten tager mindst dobbelt så lang tid

Desuden har jeg en aftale med Perimo om at hun bager hvis vi skal mødes på fyn

ja det tager tusind år.. lavede selv min bryllupskage og det tog tre dage at lave lunten og otte timer at pynte den... så kender det godt... men flotte det er de;9
he he det lyder godt ville nok være perfekt med kage

Anmeld

16. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

ja det tager tusind år.. lavede selv min bryllupskage og det tog tre dage at lave lunten og otte timer at pynte den... så kender det godt... men flotte det er de;9
he he det lyder godt ville nok være perfekt med kage

Jah det tager længere tid end man lige skulle tro.. Heldigvis kan pynten sagens holde sig i køleskabet så man ik behøver lave det hele på en gang 

Snakkede med Perimo om det fordi vi jo kommer fra både jylland og sjælland så ville fyn være ground zero Hun er fra fyn og har ingen transportomkostninger ved det, så må det være hende der bager kagen og tager kaffe med Men nu må vi se hvor mange vi kan skrabe sammen til den tid.. Hvis ingen jyder kan/vil med så kan vi jo ligeså godt holde det på sjælland

Anmeld

16. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Jah det tager længere tid end man lige skulle tro.. Heldigvis kan pynten sagens holde sig i køleskabet så man ik behøver lave det hele på en gang 

Snakkede med Perimo om det fordi vi jo kommer fra både jylland og sjælland så ville fyn være ground zero Hun er fra fyn og har ingen transportomkostninger ved det, så må det være hende der bager kagen og tager kaffe med Men nu må vi se hvor mange vi kan skrabe sammen til den tid.. Hvis ingen jyder kan/vil med så kan vi jo ligeså godt holde det på sjælland

Ja det kunne være et godt sted at holde det... men nu skal vi lige over alle de fødsler og så må vi se hvor mange der kan:-) men genial plan:-) nu vil jeg lige føde:-)

Anmeld

16. juni 2012

Lenaogkasper

M&R skriver:

Ja det kunne være et godt sted at holde det... men nu skal vi lige over alle de fødsler og så må vi se hvor mange der kan:-) men genial plan:-) nu vil jeg lige føde:-)

God fødsel sveske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.