41+0 læge idag og svange afsnit imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

He he har bare prøvet alt... så alle de husråd det er noget opreklameret fis:-) det virker ihvertfald ikke på mig... æv os men så må hun jo ha et lille skub på vejen:-)

Min mor er ellers god for mange husråd, men bebs kommer sgu først når bebs vil så jeg maner hendes husråd til jorden hver eneste gang Hun må vente med at blive mormor til lillefisen synes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

He he har bare prøvet alt... så alle de husråd det er noget opreklameret fis:-) det virker ihvertfald ikke på mig... æv os men så må hun jo ha et lille skub på vejen:-)

De kloge siger faktisk også at man ska holde sig fra trapperne og al det de gamle siger man ska. Men ska hvile og lade op og så kommer baby når den vil- De damer der er gået i fødsel umiddelbart efter trappegang - har alligevel været godt igang. Den eneste der sætter noget igang nu til dags er JM Det er hva jeg fik afvide af JM selv igår

men det bliver da SÅ spædende og så alle de lagkager vi ska ha når vi ska holde et træf engang når alle bebser er ude

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Min mor er ellers god for mange husråd, men bebs kommer sgu først når bebs vil så jeg maner hendes husråd til jorden hver eneste gang Hun må vente med at blive mormor til lillefisen synes

Ja det er en typisk mor-ting det der Man ska bare lukek ørene for det baby ska nok melde sin ankomst - den kommer jo ud bare lige hvornår .D Den ene ting vi kvinder ik ka planlægge os fra

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja det er en typisk mor-ting det der Man ska bare lukek ørene for det baby ska nok melde sin ankomst - den kommer jo ud bare lige hvornår .D Den ene ting vi kvinder ik ka planlægge os fra

Hehe min mor fik bebs for sidste gang for 14 år siden.. men de 2 sidste blev sat i gang før tid så sidst hun skulle sætte en fødsel i gang selv var med mig.. Der er sket nye ting på området de sidste 28 år

Anmeld

15. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Ja tror altså heller ik der er noget at gøre hvis man læser om de husråd så er det i så ekstreme mængder at det er uladesiggørligt

så tror du har ret hun kommer når hun vil... og vi glæder os helt vildt:-)

Anmeld

15. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

De kloge siger faktisk også at man ska holde sig fra trapperne og al det de gamle siger man ska. Men ska hvile og lade op og så kommer baby når den vil- De damer der er gået i fødsel umiddelbart efter trappegang - har alligevel været godt igang. Den eneste der sætter noget igang nu til dags er JM Det er hva jeg fik afvide af JM selv igår

men det bliver da SÅ spædende og så alle de lagkager vi ska ha når vi ska holde et træf engang når alle bebser er ude

Ja lige præcis og nægter at spise syv hele ananas på en halv time... tror ik det virker alligevel:-) he he...
Og har været ude og gå...dog ik på trapper det kan bæknet ik så godt li... men inden for en uge så sku hun gerne være ude:-)

Ha ha ja pernille hun får godt nok travlt med at bage kage til den tid:-D he he... :p
sikke mange kager:-)

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Ja tror altså heller ik der er noget at gøre hvis man læser om de husråd så er det i så ekstreme mængder at det er uladesiggørligt

så tror du har ret hun kommer når hun vil... og vi glæder os helt vildt:-)

Kan jeg godt forstå.. Du har endda oz gået over tid så nu må tålmodigheden være ved at være brugt

Jeg er 5 dage fra termin og jeg kæmper med tålmodigheden allerede

Anmeld

15. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Kan jeg godt forstå.. Du har endda oz gået over tid så nu må tålmodigheden være ved at være brugt

Jeg er 5 dage fra termin og jeg kæmper med tålmodigheden allerede

Uhh ha ønsker ik for nogen at gå over tid... det er frygteligt og især fordi alle ringer og skriver konstant... og jeg ved jo ik hvornår jeg skal føde... så det kan godt blive lidt irriterende... og de gør det jo i en god mening men ihhh det er lidt irriterende...:-) så tror jeg slukker telefonen imorgen:-)

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Uhh ha ønsker ik for nogen at gå over tid... det er frygteligt og især fordi alle ringer og skriver konstant... og jeg ved jo ik hvornår jeg skal føde... så det kan godt blive lidt irriterende... og de gør det jo i en god mening men ihhh det er lidt irriterende...:-) så tror jeg slukker telefonen imorgen:-)

lyder som en go ide med tlf  

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Lyder sgu meget fornuftigt at slukke telefonen

Hjælper det ik at sige i nok skal give en melding når der sker noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.