41+0 læge idag og svange afsnit imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
32 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

M&R

Er idag 41+0 og skulle ringe på fødegangen søndag for at bestille tid til igangsættelse..
Men mit højer ben hæver mere end venstre og så kan jeg godt midste følelsen lidt i det så ringede der op idag og har fået en tid på akut svanger afsnit imorgen til undersøgelse og evt igangsættelse... ud over det skulle jeg kontakte egen læge som netop har udelukket svangerskabs forgiftning og blodprop... pjuve... heldigvis... Så de mener hun ligger og lukker for noget ned i det ben...
Så er spændende og se hvad de gør imorgen... men ville da være det fedeste hvis det gik igang af sig selv... orker bare ikke smerterne mere nu og glæder mig sådan til at se det lille vidunder:-) har ventet i ni måneder nu det må være nok:-D:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

lio

Ønsker dig held og lykke og sender en skefuld vestøv

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Er idag 41+0 og skulle ringe på fødegangen søndag for at bestille tid til igangsættelse..
Men mit højer ben hæver mere end venstre og så kan jeg godt midste følelsen lidt i det så ringede der op idag og har fået en tid på akut svanger afsnit imorgen til undersøgelse og evt igangsættelse... ud over det skulle jeg kontakte egen læge som netop har udelukket svangerskabs forgiftning og blodprop... pjuve... heldigvis... Så de mener hun ligger og lukker for noget ned i det ben...
Så er spændende og se hvad de gør imorgen... men ville da være det fedeste hvis det gik igang af sig selv... orker bare ikke smerterne mere nu og glæder mig sådan til at se det lille vidunder:-) har ventet i ni måneder nu det må være nok:-D:-D

SÅ spændende!

Du må finde nogle trapper du kan løbe på hele dagen og så må kæresten lige give dig en god gang sex til at sætte det hele i gang på

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Næææh hvor bliver det spændende Så alle smerterne ka forsvinde og I ka nyde hinadnen alle tre Bliver da så skønt SÅ DER IKKE LÆNGE TIL JUBIII

endnu en fødselsdag vi ska fejre

Anmeld

15. juni 2012

Lenaogkasper

M&R skriver:

Sveske, jeg krydser alt for at du snart har hende i armene.

Det bliver spændene i morgen hvad de siger til dig.

kan være inden weekenden er ovre at du har hende i armene, det håber jeg hvertfald for dig/jer

Glæder mig meget til at se hende

Anmeld

15. juni 2012

eliasogmor

M&R skriver:

masser af vestøv din vej.......

Anmeld

15. juni 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Ønsker dig held og lykke og sender en skefuld vestøv

Tusind tak:-):-)

Anmeld

15. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Næææh hvor bliver det spændende Så alle smerterne ka forsvinde og I ka nyde hinadnen alle tre Bliver da så skønt SÅ DER IKKE LÆNGE TIL JUBIII

endnu en fødselsdag vi ska fejre

Ja det blir bare så fedt... men tør ikke sætte næsen op efter at de gør noget... For så blir jeg bare skuffet hvis de ikke gør... men det blir da spændende at se hvad de siger:-)

glæder mig helt vildt til det er over:-)

Anmeld

15. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

SÅ spændende!

Du må finde nogle trapper du kan løbe på hele dagen og så må kæresten lige give dig en god gang sex til at sætte det hele i gang på

He he har bare prøvet alt... så alle de husråd det er noget opreklameret fis:-) det virker ihvertfald ikke på mig... æv os men så må hun jo ha et lille skub på vejen:-)

Anmeld

15. juni 2012

M&R

Lenaogkasper skriver:

Sveske, jeg krydser alt for at du snart har hende i armene.

Det bliver spændene i morgen hvad de siger til dig.

kan være inden weekenden er ovre at du har hende i armene, det håber jeg hvertfald for dig/jer

Glæder mig meget til at se hende

Ja det blir så vildt... men tør ikke tro for meget for med mit held så venter de sku nok til mandag med at gøre noget... nu må vi se hvad de siger imorgen er så spændt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.