Sprog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.813 visninger
32 svar
3 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej til alle jer der er hjemmegående med jeres dejlige børn..

Er der nogen af jer der går hjemme, som har børn i 2 - 2.5 års alderen, hvor børnene stadig ikke snakker/har noget sprog??

Hvis ja, hvad gør i så for at hjælpe dem på vej til at lære og tale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej til alle jer der er hjemmegående med jeres dejlige børn..

Er der nogen af jer der går hjemme, som har børn i 2 - 2.5 års alderen, hvor børnene stadig ikke snakker/har noget sprog??

Hvis ja, hvad gør i så for at hjælpe dem på vej til at lære og tale?

Slet ingen ??

Anmeld

2. august 2012

MortilElias2010

Jeg kan ikke hjælpe, men vil ikke gå uden at lægge besked om at jeg har læst dit indlæg. Hvis ingen svarer, kan du evt. baby.dk google og se om lign. spørgsmål/indlæg er skrevet tidligere?

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Nu er jeg ikke hjemmegående med min søn. Han har gået i vuggestue siden han var 10 mdr. Men har du fået tjekket dit barns hørelse evt?

Hvor meget snakker du med dit barn osv?

Anmeld

2. august 2012

2721

Hej
Jeg går
Hjemme med min
Søn som er lidt over 2 år.
Han taler, men ikke i sætninger og hans udtale er ikke så god, men lægen siger at det er helt okay.
Vi hør
Meget i pegebøger, taler om det vi ser, gentager det han siger, taler om hvad vi har oplevet i løbet af dagen og sætter ord på de ting han/vi gør.

Knus

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg kan ikke hjælpe, men vil ikke gå uden at lægge besked om at jeg har læst dit indlæg. Hvis ingen svarer, kan du evt. baby.dk google og se om lign. spørgsmål/indlæg er skrevet tidligere?

TUSINDE TAK

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Der er jo meget foreskel på børn og hvornår de begynder at snakke. Vores dreng er begyndt nu at tale i sætninger me 3-4 ord i.... Han fylder 2 til september

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nu er jeg ikke hjemmegående med min søn. Han har gået i vuggestue siden han var 10 mdr. Men har du fået tjekket dit barns hørelse evt?

Hvor meget snakker du med dit barn osv?

Hørelsen er tjekket. og der har aldrig været noget med ørene

Vi snakker sammen hele tiden, snakker om alt vi laver, alt vi skal osv...

Han kan sige vaar (far) okey, iii (hej) det er alt, han forstår alt vi siger, og kan udføre små opgaver os...

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Hej
Jeg går
Hjemme med min
Søn som er lidt over 2 år.
Han taler, men ikke i sætninger og hans udtale er ikke så god, men lægen siger at det er helt okay.
Vi hør
Meget i pegebøger, taler om det vi ser, gentager det han siger, taler om hvad vi har oplevet i løbet af dagen og sætter ord på de ting han/vi gør.

Knus

Vi/jeg gør det samme... og han svarer mig os, men alt han tale bliver svaret med gaga, og det har han nu gjort i 4 mdr

Anmeld

2. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

TUSINDE TAK

Ingen årsag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.