skide nervøs for fødsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

stud mor

Sådan havde jeg det også.. Men jeg sagde bare til min mor at jeg er genert omkring sådan noget og har derfor kun brug for at min kæreste er med. Hvis det er en veninde du skal have med kan du jo sige et i to er plejer at snakke om sådan nogle private ting sammen, eller et eller andet..

Min mor håber stadig til det sidste at hun kommer med, men det gør hun ikke. Hun er lidt skuffet. Men du kan jo få din mor på banen på andre områder fx spøger om hun ikke vil hjælpe dig når amningen skal igang eller når baby skal bades.

Til fødeselsforberedelse tager meget af den værste angst syntes jeg, der ligger også en film inde på www.skejbybaby.dk hvor de viser en helt almenlig fødsel. Den er ikke klarm og man ser ikke direkte op i ...... Det er en rigtig rolig fødsel uden de vilde råb osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Mor til Ella

10aps skriver:

jeg er simpelhen så bange og nervøs for den dag jeg skal føde!! alle de ting man har set i diverse tv-programmer og hørt om, åh gud.. men samtidig vil jeg ikke ha lavet kejsersnit, hvor er det bare besværligt! 

Jeg tænker også rigtig meget over hvem der skal med ind på fødestuen og være der for mig? jeg ville aldrig tage min mor med, det ville jeg slet ikke kunne, det er for grænseoverskridende, men hvordan for man det lige fortalt når hun nu regner med det?? HJJÆLLP. 

xoxo  

Det er bare at sige hun ikke skal med, hvis hun regner med det, kan det ikke siges på en skånsom måde

ang fødsel, skal du tage det du ser og hører med et gram salt, det kan være du er en af dem der smutter dem ud som mandler.

Det var jeg, havde en "nem" og hurtig fødsel, fantastisk oplevelse

Hilsen en der også var MEGET nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.