Jeg fødte selv for 1 uge siden, og bare rolig du skal ikke være bange.. 
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det gør mega ondt! Hvis der var nogle der fortalte dig, at det ikke gør ondt at føde ville det være løgn..
Men smerterne bliver bare overgået af så meget andet, der er SÅ fantastisk! Det er så fed en oplevelse, og man får det bedste ud af det.. Det kan ikke beskrives med ord, de følelser man har i kroppen lige efter en fødsel, og ens barn ligger på maven af en!
Jordmødrene ved hvad de laver, og hjælper dig gennem fødslen på den bedste måde de har lært, hvis noget er ud over deres kompetencer kan de heldigvis tilkalde hjælp, så man er hele tiden sikret den hjælp man skal have!
Derfor syntes jeg ikke du skal vælge ks..
Dernæst, tag din mor med!!! Jeg havde min mor med, og det fortryder jeg ikke.. Når først du er i fødsel, er du fuldstændig ligeglad med om du er nøgen og hvem der ser dig nøgen!! Min mor og kæreste var de bedste støttere at have med, og jeg tror det vil hjælpe dig til at slappe af og give dig tryghed..
jeg er selv lige blevet 19, så har næsten samme alder som dig..
Og jeg tog min mor med, fordi hun giver mig tryghed.. Hun behøver jo ikke stå og glo dig mellem benene.. 
Anmeld