Jeg bløder lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Stinna1006

Anonym skriver:

Jeg har fået snakket med kæresten nu, og vi fik snakket lidt om det, og grædt lidt sammen også, så nu tager vi det som det kommer..

læg dig stille og roligt indtil imorgen så kan det var den bliver ... stor krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er her til aften begyndt at bløde lidt, og jeg har ikke sagt det til kæresten endnu, for jeg ved simpelthen ikke hvordan..

Han sidder og planlægger tilbygning så der var plads, men det ser altså ikke ud til at der er et kærlighedsbarn på vej til os alligevel selvom min kvalme stadig er ret intens..

hvor langt er du henne ? 

Jeg havde brunt udflåd med tråde / lyserød pletblødning + 1 aften hvor det var alm blødnning.. det stod på imellem uge 6-10 hver dag..  håber det bedste for jer.. 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Stinna1006 skriver:

læg dig stille og roligt indtil imorgen så kan det var den bliver ... stor krammer

Jeg ligger os bare og slapper af lige nu..

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

hvor langt er du henne ? 

Jeg havde brunt udflåd med tråde / lyserød pletblødning + 1 aften hvor det var alm blødnning.. det stod på imellem uge 6-10 hver dag..  håber det bedste for jer.. 

Jeg skulle være 5+0 idag, og når der er smerter samtidig, så tvivler jeg bare meget på at den stadig skulle være der.. Men lige nu bløder jeg bare som en almindelig mens opstart, altså en lille smule, men dog så det drypper ned i toilettet når jeg sidder der..

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg skulle være 5+0 idag, og når der er smerter samtidig, så tvivler jeg bare meget på at den stadig skulle være der.. Men lige nu bløder jeg bare som en almindelig mens opstart, altså en lille smule, men dog så det drypper ned i toilettet når jeg sidder der..

årh.. ... håber det en stærk spirer... 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

årh.. ... håber det en stærk spirer... 

Det håber vi også..

Men tænk sig, at jeg er så stor en kylling at jeg ikke vidste hvordan jeg skulle sige det til min kæreste, jeg blev bare selv så ked af det, og at se ham sidde og planlægge vores tilbygning på grund af baby gjorde mig bare endnu mere ked af det, så endte faktisk med at sende en sms imens jeg lå i soveværelset..
Han spurgte hvorfor jeg ikke bare havde sagt det, og indrømmede så at det gjorde ondt at knuse hans fremtidsplaner..

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det håber vi også..

Men tænk sig, at jeg er så stor en kylling at jeg ikke vidste hvordan jeg skulle sige det til min kæreste, jeg blev bare selv så ked af det, og at se ham sidde og planlægge vores tilbygning på grund af baby gjorde mig bare endnu mere ked af det, så endte faktisk med at sende en sms imens jeg lå i soveværelset..
Han spurgte hvorfor jeg ikke bare havde sagt det, og indrømmede så at det gjorde ondt at knuse hans fremtidsplaner..

Det er også svært men nu har DU brug for han er der.. og han har brug for du er åben omkring det Men jeg kan godt huske det har selv mistet 4 gange før.. Så jeg kan godt sætte mig ind i din situation 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det er også svært men nu har DU brug for han er der.. og han har brug for du er åben omkring det Men jeg kan godt huske det har selv mistet 4 gange før.. Så jeg kan godt sætte mig ind i din situation 

tak.

vi har bare brug for hinanden lige nu, og vi ved det heldigvis, jeg skulle bare lige åbne op for det første..

Anmeld

14. juni 2012

baby012

Jeg blødte altså de første tre måneder af min graviditet (: sånubehøver ikke have mistet ...  Gå til lægen og få taget dit hcg tal og se om det falder eller stiger 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Jeg blødte altså de første tre måneder af min graviditet (: sånubehøver ikke have mistet ...  Gå til lægen og få taget dit hcg tal og se om det falder eller stiger 

Jeg må nok prøve lægen imorgen ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.