Jeg bløder lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Bellas Mor skriver:

Du behøver ikke at have mistet, bare fordi du bløder! Da jeg var gravid første gang, blødte jeg også tidligt i graviditeten, plus jeg havde fortsat mens de 3 første måneder!!

for dig og sender et til dig.

Der er kommet smerter til i løbet af den sidste time så tvivler godt nok på at den bliver der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Bellas Mor

Anonym skriver:

Der er kommet smerter til i løbet af den sidste time så tvivler godt nok på at den bliver der..

Ring til vagtlægen??

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Bellas Mor skriver:

Ring til vagtlægen??

Kan man godt det når jeg kun er 5+0 og jeg ikke engang har snakket med egen læge om det endnu??

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Bellas Mor skriver:

Du behøver ikke at have mistet, bare fordi du bløder! Da jeg var gravid første gang, blødte jeg også tidligt i graviditeten, plus jeg havde fortsat mens de 3 første måneder!!

for dig og sender et til dig.

Hvor meget blødte du i starten så?

Nå mit mens er vidst også på vej nu. Den hedder 4+0hos mig i dag hvis den havde været der.

Anmeld

14. juni 2012

Puttemusen93

Anonym skriver:

afsted lil lægevagt med dig

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Ring til vagtlægen??

Ikke for noget... MEN hvad vil du have Vagtlægen skal gøre?

De KAN ikke gøre noget og vil ikke gøre noget når TS ikke er længere henne. Selvfølgelig er det trist hvis man er ved at miste... MEN sådan er livet nu engang og det kan Lægevagten ikke gære noget ved. Ej heller ikke egen læge...

Til TS:

Krydser fingre for at det er en harmløs blødning....  

VARME tanker herfra

Anmeld

14. juni 2012

Puttemusen93

MorDk skriver:

Ikke for noget... MEN hvad vil du have Vagtlægen skal gøre?

De KAN ikke gøre noget og vil ikke gøre noget når TS ikke er længere henne. Selvfølgelig er det trist hvis man er ved at miste... MEN sådan er livet nu engang og det kan Lægevagten ikke gære noget ved. Ej heller ikke egen læge...

Til TS:

Krydser fingre for at det er en harmløs blødning....  

VARME tanker herfra

han kan bekrefte eller afkrafte om det er det og eventuelt give hende noget vished

Anmeld

14. juni 2012

FruK

Vagtlægen gør ikke noget alligevel, når man ikke er længere henne. Ud over at sige at man skal se tiden an og ringe til egen læge.

Jeg har prøvet både at bløde hvor det var skidt og hvor det ikke var noget... Det er ikke rigtigt til at vide. Men det kan altså godt være ingenting. Jeg blødte voldsomt i går og har haft smerter i nat - og blev scannet i formiddags, hvor alt var helt fint.

Sig det til din kæreste, så I kan være sammen om det! 

Anmeld

14. juni 2012

Rockertand

Puttemusen93 skriver:

han kan bekrefte eller afkrafte om det er det og eventuelt give hende noget vished

Man skal ikke tage vagtlægetider fra syge patienter, når der ikke er nogen konsekvens af symptomerne.

Til TS: Jeg forstår godt, at det er en forfærdelig situation at være i - det bedste du kan gøre er at snakke med din mand og så aflaste både krop og sind så godt som muligt.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået snakket med kæresten nu, og vi fik snakket lidt om det, og grædt lidt sammen også, så nu tager vi det som det kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.