Jeg bløder lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er her til aften begyndt at bløde lidt, og jeg har ikke sagt det til kæresten endnu, for jeg ved simpelthen ikke hvordan..

Han sidder og planlægger tilbygning så der var plads, men det ser altså ikke ud til at der er et kærlighedsbarn på vej til os alligevel selvom min kvalme stadig er ret intens..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

celkt

det behøves jo ikke blive værre, - men jeg ville stadig sige det til ham nu, for det er synd hvis han når at skrue forventningerne endnu højere op de næste dage og du ved det ikke bliver til noget alligevel...

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

det behøves jo ikke blive værre, - men jeg ville stadig sige det til ham nu, for det er synd hvis han når at skrue forventningerne endnu højere op de næste dage og du ved det ikke bliver til noget alligevel...

Jeg ved godt jeg skal sige det, men ved bare ikke hvordan..
Hvordan siger man lige at vi nåede at glæde os i en uge, men nu er der ikke noget alligevel..

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Anonym skriver:

HHAHArdJeg er her til aften begyndt at bløde lidt, og jeg har ikke sagt det til kæresten endnu, for jeg ved simpelthen ikke hvordan..

Han sidder og planlægger tilbygning så der var plads, men det ser altså ikke ud til at der er et kærlighedsbarn på vej til os alligevel selvom min kvalme stadig er ret intens..

Har du haft testet positivt da?

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

Har du haft testet positivt da?

Ja det gjorde jeg søndag.. efter egen udregning skulle jeg være 5+0 idag

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Anonym skriver:

Ja det gjorde jeg søndag.. efter egen udregning skulle jeg være 5+0 idag

men hvor meget bløder du? Som mens eller mindre for jeg har læst mange steder at det godt kan være ganske normalt men at det jo selvfølgelig os kan være det modsatte. Så måske er det ikk så slemt som jeg selvfølgelig godt forstår at du frygter.

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

men hvor meget bløder du? Som mens eller mindre for jeg har læst mange steder at det godt kan være ganske normalt men at det jo selvfølgelig os kan være det modsatte. Så måske er det ikk så slemt som jeg selvfølgelig godt forstår at du frygter.

jeg bløder som opstarten til en mens..

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Anonym skriver:

jeg bløder som opstarten til en mens..

Du må nok få fat i lægen i morgen.

Måske er den der stadig. Der jo nogle der ikk opdager det fordi de får mens lignende.

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

Du må nok få fat i lægen i morgen.

Måske er den der stadig. Der jo nogle der ikk opdager det fordi de får mens lignende.

ja, men var faktisk slet ikke nået så langt som at ringe til lægen omkring det endnu, så har jo ikke ringet og fortalt jeg var gravid. Så han kan vel ikke gøre det store for mig?

Anmeld

14. juni 2012

Bellas Mor

Du behøver ikke at have mistet, bare fordi du bløder! Da jeg var gravid første gang, blødte jeg også tidligt i graviditeten, plus jeg havde fortsat mens de 3 første måneder!!

for dig og sender et til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.