jeps, jeg er med!
dog ruller vi ikke, for mine ruller er allerede gået i stykker, i stedet stepper vi, på vores riste ud til udestuen, og i dag tog vi lige en hård, hurtig steptur på 20 min, op og ned, og jeg gætter på det er samme kondition som at gå på trapper...så jeg er ret stolt af mig selv, ja og chr. Bagefter løb jeg så en tur sammen med Kasper, men måtte stoppe efter 200 M, min kondition er bare totalt i bund og smadret!
Desuden går jeg til bekendelse, med det samme, nu har vi jo været i gang i Ca en månede, men i Lørdags da der var tur med arbejdet, knaldede en kollega ud på mig, at jeg fandme ikke var på kur når jeg var på druk med dem...fair nok, alt var betalt, så jeg gik da ombord i maden, og sprutten, men for satan hvor gik det galt, min mave ville slet ikke være med, den gik halt amok, og jeg fik så voldsom en hovedpine efter alt det føde, og nu kommer skræmmehistorien: Jeg tog på den ene aften 1,2 kilo på...på en eneste aften, og det var selv om vi bowlede i to timer, så jeg kan med skræk advare jer alle og forsøge at holde jer på kurens smalle sti, for det var satme den dyreste aften rent psykisk for mig, ever...dog er det den eneste gang jeg er dumpet i, overhovedet.
Jeg blev dog bekræftet i at det valg jeg tog den dag, var dårligt for mig, og jeg bøder endnu, en lille reminder om det kun er mig selv jeg snyder!
I morgen skulle jeg gerne være på at have tabt mig 4 kilo igen, så min kamp har altså varet nogle dage, for den ene aftens synder!
men jeg er stabil, og har stadig mange kilo der skal smides...så jeg er med!
Anmeld