Jeg er vist også altid lidt på kur. Jeg synes det var meget nemmere da jeg boede alene, og kun skulle købe/lave mad til mig selv. Så blev der nemlig bare kun købt broccoli, gulerødder og kylling (og deslige), og så var der ikke andet at spise. Og så tabte jeg mig. Men for det første skal Simon jo have noget at leve af, og mand synes heller ikke helt at det er rigtigt mad. Der skal kød og kartofler på bordet

Nå, men jeg har udfordret mig selv - vil ikke spise slik i en måned. Og hvis det holder kan jeg jo lige så godt sige to måneder. Har holdt i over en uge nu. Jeg er jo syg nu, så jeg har spist halspastiller, men det tæller ikke, vel (de er sukkerfrie). Og jeg har ikke engang lyst til slik

Det er ellers min værste last!
Prøver ellers at få en masse gode fibre hver dag igennem fx. gulerødder, ærter, pærer, godt rugbrød og havregryn. Og den rette mængde protein. Og ikke så meget kaffe. Eller hvidt brød, hvid pasta og hvide ris. Og kartofler.
Det er ikke gået så godt med aftensmaden de seneste dage da manden har stået for den (lig med ikke så mange grøntsager, og da slet ikke de fiberholdige), men nu er jeg vist ved at have det bedre, så nu skal vi på rette vej igen.
Og det blev så en længere smøre - er der nogen der kom igennem?
Anmeld