Hvem er på kur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

Astrid P

linemus skriver:

Dummespørgsmål: Kulhydrater... er det fedt og sukker, eller er det også hvidt brød osv.?

Sukker, brød, pasta, kartofler osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Helle30

Jeg er også stadig på kur. Der var jo noget med nogle lex gazeller på stranden til sommer, remember?
Nå, men d. 22.1. vejede jeg 87 kg. og hér til morgen var jeg lige på vægten: Den siger 64,5 kg. Det er jo 22,5 kg. på 3 mdr, så jeg synes, det går meget godt - selvom noget af det jo var baby+tilbehør.

Jeg gør det lidt i flere frugter og grøntsager henover dagen og skærer lidt på brød, aftensmadsportionen osv.
Jeg er blevet bedre til at gå med barnevognen, og jeg har fundet mine super gode rulleskøjter frem igen.

I går blev det således til 1,5 time med barnevogn - 1/2 time i hallen på rulleskøjter - og efter maden CYKLEDE jeg til byen efter det brød, vi manglede.

Om lidt, når Louise har fået sin morgenmad, så pakker jeg barnevognen og mp3én, og så går vi en laaaang tur.

- Helle, som er stolt, så længe det går godt

Anmeld

29. april 2009

linemus

Aj, helt ærligt. Når I kan, så kan jeg fandme også. Basta.

Line - nu på kur igen!

Anmeld

29. april 2009

bette

jeg prøver jeg prøver..
har da byttet chips og slik ud med tzaziki, guagemole og gullerøds stænger og agurkestænger + knækbrød..

men tja det går ikke heeelt så godt.. men vægten står da i det mindste stille..

Anmeld

29. april 2009

Susan1978

som skrevet i det andet indlæg, så er jeg gået på udrensning..

Jeg har nemli intet tabt på et helt år.. og det er trods spinning hver uge, wii og hvad man nu ellers laver..

så jeg er sikker jeg har noget der binder.. så min. 2,5 liter vand om dagen og intet sukker.. så vidt muligt..

og meget mindre portioner mad.. også vil jeg se om jeg evt kan begynde at små lunte igen.. kæft jeg er såå ringe til at løbe.

Susan

Anmeld

29. april 2009

Astrid P

Det her begynder løbeprogram har jeg brugt, og det virker altså... Jeg er i næstsidste uge nu, og kan efterhånden løbe 23 minutter i træk! I starten var jeg ved at dø efter 2 minutter...

http://www.dourun.dk/begynd_prg.asp

Anmeld

29. april 2009

Lise

Jeg er vist også altid lidt på kur. Jeg synes det var meget nemmere da jeg boede alene, og kun skulle købe/lave mad til mig selv. Så blev der nemlig bare kun købt broccoli, gulerødder og kylling (og deslige), og så var der ikke andet at spise. Og så tabte jeg mig. Men for det første skal Simon jo have noget at leve af, og mand synes heller ikke helt at det er rigtigt mad. Der skal kød og kartofler på bordet

Nå, men jeg har udfordret mig selv - vil ikke spise slik i en måned. Og hvis det holder kan jeg jo lige så godt sige to måneder. Har holdt i over en uge nu. Jeg er jo syg nu, så jeg har spist halspastiller, men det tæller ikke, vel (de er sukkerfrie). Og jeg har ikke engang lyst til slik Det er ellers min værste last!
Prøver ellers at få en masse gode fibre hver dag igennem fx. gulerødder, ærter, pærer, godt rugbrød og havregryn. Og den rette mængde protein. Og ikke så meget kaffe. Eller hvidt brød, hvid pasta og hvide ris. Og kartofler.

Det er ikke gået så godt med aftensmaden de seneste dage da manden har stået for den (lig med ikke så mange grøntsager, og da slet ikke de fiberholdige), men nu er jeg vist ved at have det bedre, så nu skal vi på rette vej igen.

Og det blev så en længere smøre - er der nogen der kom igennem?

Anmeld

29. april 2009

Helle30

jeps Lise! Jeg kom igennem

- Helle, der lige er kommet hjem efter 1,5 time med barnevognen.

Anmeld

29. april 2009

Tynen

Tæller det hvis man er begyndt på kartoffelkur?
...Og gerne meget af dem med smag af sourcream&onion og de franske

Anmeld

29. april 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Tæller det hvis man er begyndt på kartoffelkur?
...Og gerne meget af dem med smag af sourcream&onion og de franske

Baaahh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.