Kom så piger, skal en hakkebøf gennemsteges??
Eller må man gerne servere den rå i midten??
Jeg er nysgerrig fordi jeg idag var inde og "spise" frokost med en veninde på en cafe i Aalborg, og jeg bestilte en hjemmelavet cheeseburger fordi jeg synes den lød ekstrem lækker, det var den da også, lige indtil jeg skar i min bøf, den var RÅ, simpelthen uspiselig, den var kun lige stegt udenpå, jeg sendte den retur, og fik den samme bøf tilbage som de lige havde lappet, men den var stadig meget rød, jeg hev fat i chefen, for syntes ikke det kunne passe når jeg havde bedt om en gennemstegt.. Han siger så at han lige fikser noget, jeg venter 20 minutter mere, og har på det her tidspunkt allerede siddet i en time og ventet på at få noget spiseligt mad.. Han kommer med en helt ny burger og siger at NU er den gennemstegt, jeg skærer den igennem, og F***** om ikke den er endnu mere rå indvendig end den første, hiver fat i en tjener, og siger at det ikke kunne passe, og hun spørger om jeg vil have den stegt noget mere, og siger at nej det vil jeg ikke, for nu havde vi ventet i halvanden time, og vi gad simpelthen ikke vente mere..
Vi går op til kassen og vil betale, og jeg siger til hende, at jeg håber virkelig ikke jeg skal betale for noget jeg ikke kunne spise, hun henter chefen, og han begynder sq at stå at bande af os, og sige at så gennemstegt som jeg ville have bøffen kunne de altså ikke lave den, men jeg slap for at betale den her gang, og han var virkelig modbydelig overfor min veninde og jeg..
Er det mig der er helt forkert på den, eller må en hakkebøf virkelig godt være på randen til at være fuldstændig rå??
Anmeld