37+5 <3 Elsker dig min baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Kofoed.

AnnaKJ skriver:

Ja, min mand overtager. Han glæder sig rigtig meget

Det er også for ikke at forlænge min SU-tid med et år mere. Og i år skal jeg nok i skole 3 timer om dagen, fra mandag til onsdag - fri torsdag og fredag, og så tager jeg noget fjernundervisning, så jeg stadig er hjemme hos baby

Det lyder også som en lækker løsning og at begge går hjemme kan give sine fordele (men også ulemper). Skal den store også være mere hjemme så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Forstår godt du glæder dig ! Det gør jeg da også .. Selvom jeg kun er i uge 24 ..  

Det skal skam nok gå stærkt Oscar tager vel også en del tid? Sådan har jeg det ihvertfald med Lærke - det går meget hurtigere når der er noget der tager ens opmærksomhed

Og du vokser jo så flot også   

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

En fantastisk smuk mave du har fået dig :-)

Anmeld

13. juni 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Det lyder også som en lækker løsning og at begge går hjemme kan give sine fordele (men også ulemper). Skal den store også være mere hjemme så?

Vi er vant til at gå hjemme sammen  

Da vores datter blev født, blev min mand fyret og gik hjemme i 6 mdr - men så var vi jo indlagt en masse med hende og sådan.

Og så kørte han galt i lastbil i november sidste år, og gik hjemme til marts med brud i ryggen. Så vi klare nok dette også Det handler vel bare om at give hinanden plads og lov til at komme ud når man trænger til luft

Men ja, jeg tror det bliver rigtig godt for os begge og det giver os en god chance for at være sammen om at lære baby at kende, og være sammen om det når spl kommer

Lærke kommer ikke til at være mere hjemme, hun har, grundet sit handicap, brug for at det er meget faste rutiner og alt hendes træning foregår i hendes børnehave

Anmeld

13. juni 2012

AnnaK89

Monica P skriver:

En fantastisk smuk mave du har fået dig :-)

Mange tak Er helt vildt med den

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

AnnaKJ skriver:

Mange tak Er helt vildt med den

det kan jeg godt forstå :-)

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Det skal skam nok gå stærkt Oscar tager vel også en del tid? Sådan har jeg det ihvertfald med Lærke - det går meget hurtigere når der er noget der tager ens opmærksomhed

Og du vokser jo så flot også   

Ja jeg syns tiden er fløjet afsted ! 

Det går nemlig rigtig hurtigt , når man har en lille i forvejen .. Jeg må indrømme jeg da også nyder tiden alene med ham , meget mere end jeg gjorde før jeg blev gravid 

Anmeld

13. juni 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Ja jeg syns tiden er fløjet afsted ! 

Det går nemlig rigtig hurtigt , når man har en lille i forvejen .. Jeg må indrømme jeg da også nyder tiden alene med ham , meget mere end jeg gjorde før jeg blev gravid 

Har det på præcis samme måde Lærke og jeg kan sagtens bare sidde og hygge i flere timer, og kan mærke at tiden alene med hende bare er så vigtig for mig

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Har det på præcis samme måde Lærke og jeg kan sagtens bare sidde og hygge i flere timer, og kan mærke at tiden alene med hende bare er så vigtig for mig

Det helt utroligt egentlig . Hvor meget man indser ting lige pludselig 

Anmeld

13. juni 2012

Kofoed.

AnnaKJ skriver:

Vi er vant til at gå hjemme sammen  

Da vores datter blev født, blev min mand fyret og gik hjemme i 6 mdr - men så var vi jo indlagt en masse med hende og sådan.

Og så kørte han galt i lastbil i november sidste år, og gik hjemme til marts med brud i ryggen. Så vi klare nok dette også Det handler vel bare om at give hinanden plads og lov til at komme ud når man trænger til luft

Men ja, jeg tror det bliver rigtig godt for os begge og det giver os en god chance for at være sammen om at lære baby at kende, og være sammen om det når spl kommer

Lærke kommer ikke til at være mere hjemme, hun har, grundet sit handicap, brug for at det er meget faste rutiner og alt hendes træning foregår i hendes børnehave

Ja, det med plads og frihed er nødvendigt, vi har først fundet vores balance for nyligt og nu er jeg låst til hjemmet er par uger.

Dejligt i har det så godt sammen (selvom ulykken godt kunne være foruden), det lyder som et godt sted for en baby.

Men det er vel også dejligt, at have tid uden den store, så man lære den lille at kende helt selv. Tror det lyder forkert, men håber du forstår. Hvordan går det med den store forresten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.