Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi 37+5 Elsker baby-hulen, men er sikker på at jeg vil elske baby endnu højere når hun kommer ud
Jeg var til sidste eksamen igår i religion, og det gik bare så godt Havde slet ikke forventet andet end 02 eller ja, rent faktisk at dumpe - men jeg fik sku 7 Jeg tænkte et eller andet sted at de måtte have en skrue løs Men nej - det var fuldt fortjent sagde min lærer
Så nu har jeg barsel indtil august, hvor skolen igen starter Derfor håber jeg også, at baby vælger at komme ud inden så længe
Det er ved at være lidt tid siden I har fået et billed, så her kommer det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WOW en flot mave Uhh nu er der ikke læææænge til *S*
AnnaKJ skriver: Så nåede vi 37+5 Elsker baby-hulen, men er sikker på at jeg vil elske baby endnu højere når hun kommer ud Jeg var til sidste eksamen igår i religion, og det gik bare så godt Havde slet ikke forventet andet end 02 eller ja, rent faktisk at dumpe - men jeg fik sku 7 Jeg tænkte et eller andet sted at de måtte have en skrue løs Men nej - det var fuldt fortjent sagde min lærer Så nu har jeg barsel indtil august, hvor skolen igen starter Derfor håber jeg også, at baby vælger at komme ud inden så længe Det er ved at være lidt tid siden I har fået et billed, så her kommer det
Gud hvor er du altså bare super flot !!
MorDk skriver: WOW en flot mave Uhh nu er der ikke læææænge til *S*
Mange tak
Nej det er helt vildt så tæt det er på nu Glæder mig så meget
Ikke fordi, at det er hårdt eller noget, det har faktisk været en rigtig nem graviditet - men nu længes jeg bare efter at se hende
morethanperfect skriver: Gud hvor er du altså bare super flot !!
Men nu er det snart slut med den lækre baby-mave Glæder mig godt nok meget nu
AnnaKJ skriver: Mange tak Nej det er helt vildt så tæt det er på nu Glæder mig så meget Ikke fordi, at det er hårdt eller noget, det har faktisk været en rigtig nem graviditet - men nu længes jeg bare efter at se hende
Det kan jeg godt forstå!
Dejligt at din graviditet er så nem. Min har denne gang været rigtig hård... og er det stadig...Jeg havde kvalme fra uge 7-21 og nu har jeg bækkensmerter og rygsmerter... SUK! 13 uger igen....
AnnaKJ skriver: Mange tak Men nu er det snart slut med den lækre baby-mave Glæder mig godt nok meget nu
Forstår godt du glæder dig ! Det gør jeg da også .. Selvom jeg kun er i uge 24 ..
MorDk skriver: Det kan jeg godt forstå! Dejligt at din graviditet er så nem. Min har denne gang været rigtig hård... og er det stadig...Jeg havde kvalme fra uge 7-21 og nu har jeg bækkensmerter og rygsmerter... SUK! 13 uger igen....
Åhhh puha - det lyder ikke specielt sjovt
Jeg har heldigvis ikke haft særlig meget kvalme denne gang og heller ikke rigtig døjet med mit bækken siden uge 15 Så det er dejligt nok
Men for at det snart bliver noget nemmere for dig også
Kofoed. skriver: Må man spørge, hvorfor du kun skal have 1½ måneds barsel? Overtager manden så?Smuk mave.(hilsen en, hvis mand har har barsel siden februar)
Må man spørge, hvorfor du kun skal have 1½ måneds barsel? Overtager manden så?Smuk mave.(hilsen en, hvis mand har har barsel siden februar)
Ja, min mand overtager. Han glæder sig rigtig meget
Det er også for ikke at forlænge min SU-tid med et år mere. Og i år skal jeg nok i skole 3 timer om dagen, fra mandag til onsdag - fri torsdag og fredag, og så tager jeg noget fjernundervisning, så jeg stadig er hjemme hos baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128