Sådan kom junior til verden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

JonTri skriver:

Det er altid fint at fryse det ned... Jeg brugte frostmælk i den første mad... Og til flaske.
Det er super I har taget den beslutning, i har det bedst med. Min dreng sagde også fra (3mdr) og jeg havde svært ved at skulle acceptere det. Det var sgu TRÆLS!!!

Hvis du bader i mælk, kan det evt sælges.

Jeg ved slet ikke hvad der er normalt at producere, men jeg har pumpet 2 gange idag, kl 7 og kl 12, og skal nu igen, og de 2 første gange gav 240ml hver.. Så idag er jeg jo så allerede på 480ml, og han skal have 600ml per døgn - så helt dårlig kan det vel ikke være..??

Jeg synes bare det er skønt, ikke at skulle pumpe om natten, specielt nu hvor manden snart skal på arbejde igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Jah han er smuk, og tak.. Nu forstå jeg virkelig at alle synes at netop deres barn er det smukkeste i hele verden..

ja ikke

Anmeld

16. juni 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Tak!!!

Ja lidt af en oplevelse, men som alle nok siger bagefter  - så er det, det hele værd.. Lige bagefter var jeg så afgjort IKKE klar til at gennemgå det en gang til - men her knap 14dage efter, så gjorde jeg gerne det igen, for så slemt var det jo heller ikke..

Pyh det er nok rigtigt at man udskiller nogle hormoner der gør man lidt "glemmer" oplevelsen som den reelt var... Det er nok meget godt, ellers får alle jo kun 1 barn

Anmeld

16. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejlige billeder! Stort tillykke! Vh stine

Anmeld

17. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

StineW79 skriver:

Dejlige billeder! Stort tillykke! Vh stine

Tak skal du have..

Anmeld

17. juni 2012

LotusCPH

DET Poulsen skriver:

Tak, ja netop herhjemme flasker det sig  med den "alternative amning".. Vi har forsøgt at introducere ham for det naturlige bryst, men adder von badder - det gider han ikke, han bliver total hys.. Så vi hár accepteret at han er til "flasken og falske bryster" - det skal så meget med i hans konfirmationssang om 13 år - hehe!!

Men jeg producere umiddelbart nok, så vi fortsætter med at leje malkemaskinen, og ser tiden an..

Arhh jahh de er sku sjove de bebser - men altså bare baby har det godt så er der jo fint nok Det er godt du ik lyder til at være stresset af det eller se det som et nederlag . skal du heller ik. Men er der nogle der godt ka føle det lidt i starten

Anmeld

17. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LotusCPH skriver:

Arhh jahh de er sku sjove de bebser - men altså bare baby har det godt så er der jo fint nok Det er godt du ik lyder til at være stresset af det eller se det som et nederlag . skal du heller ik. Men er der nogle der godt ka føle det lidt i starten

Vi ser bare sådan på det - ALT for ham.. Og når han bliver så frusteret, så er det bare ikke det værd og hans valg.. Det er dyrer og mere besværligt for os JA - men igen ALT for ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.