Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M&R skriver: Hvor er det stort... Respekt for at du ligger det så åbent og ærligt ud dejligt at ikke alt er en dans på roser... selvom det selvfølgelig ville være det rareste at alt bare kørte på skinner... Håber at han blir en nem lille dreng trods den lidt hårde start:-) er helt misundelig:-) hvor ser han skøn ud:-) et lille her fra og tillykke:-)
Hvor er det stort... Respekt for at du ligger det så åbent og ærligt ud dejligt at ikke alt er en dans på roser... selvom det selvfølgelig ville være det rareste at alt bare kørte på skinner... Håber at han blir en nem lille dreng trods den lidt hårde start:-) er helt misundelig:-) hvor ser han skøn ud:-) et lille her fra og tillykke:-)
Tak, og efter at være kommet hjem, og fået en rytme med flaskerne, så tror jeg faktisk at han er et ret nemt barn..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotusCPH skriver: Nuurh en sød lille tus - sikek et forløb, men godt han kom ud og sikke dejlig velskabt - Håber alt "flasker" sig med amningen. men han ser sund og dejlig ud STORT tillykke med det og rollen som mooooar
Nuurh en sød lille tus - sikek et forløb, men godt han kom ud og sikke dejlig velskabt - Håber alt "flasker" sig med amningen. men han ser sund og dejlig ud STORT tillykke med det og rollen som mooooar
Tak, ja netop herhjemme flasker det sig med den "alternative amning".. Vi har forsøgt at introducere ham for det naturlige bryst, men adder von badder - det gider han ikke, han bliver total hys.. Så vi hár accepteret at han er til "flasken og falske bryster" - det skal så meget med i hans konfirmationssang om 13 år - hehe!!
Men jeg producere umiddelbart nok, så vi fortsætter med at leje malkemaskinen, og ser tiden an..
Laijona Äiti skriver: Stort tillykke med ham, hvor er han bare fin.
Stort tillykke med ham, hvor er han bare fin.
Tak skal du have..
pemiro skriver: Åh hvor er han kær..Og hvor jeg dog elsker at han ser så glad ud allerede..
Åh hvor er han kær..Og hvor jeg dog elsker at han ser så glad ud allerede..
Tak skal du have, ja han er selvfølgelig den dejligste og gladeste baby nogensinde.. Nu kender vi ham jo mere og mere dag for dag, så der er absolut flere glade smil end sure miner og skrig fra ham.. SKØNT!!!
JonTri skriver: Tillykke! Hvor er han dejlig. Du beskrev lige "mit" ks, der dog var akut, men stadig grønt. Jeg ammede ik de første 14 dage og malkede og malkede, men med halvhårdt arbejde, lykkedes det at amme. Det ER altså mindre besværligt! - og billigere .
Tillykke! Hvor er han dejlig. Du beskrev lige "mit" ks, der dog var akut, men stadig grønt. Jeg ammede ik de første 14 dage og malkede og malkede, men med halvhårdt arbejde, lykkedes det at amme. Det ER altså mindre besværligt! - og billigere .
Tak, ja han er dejligt..
Vi har forsøgt at introducere ham for almindelig amning, og det gider han altså bare ikke.. Så vi har accepteret at han bare skal have sine flasker.. Jeg producere efterhånden så meget at jeg kun behøver malke 4 gange dagligt, så nu skal jeg snakke med sundhedsplejesken om, hvad vi evt kan gøre for at opretholde produktionen, og om vi skal fryse ned.. Men mælken udvikler sig jo med barnets alder, så jeg ved ikke om jeg næsten ikke er mere til bare at smide det ud, og så bare nyde at han får fra mig så længe jeg kan..
DET Poulsen skriver: Tak, ja han er dejligt.. Vi har forsøgt at introducere ham for almindelig amning, og det gider han altså bare ikke.. Så vi har accepteret at han bare skal have sine flasker.. Jeg producere efterhånden så meget at jeg kun behøver malke 4 gange dagligt, så nu skal jeg snakke med sundhedsplejesken om, hvad vi evt kan gøre for at opretholde produktionen, og om vi skal fryse ned.. Men mælken udvikler sig jo med barnets alder, så jeg ved ikke om jeg næsten ikke er mere til bare at smide det ud, og så bare nyde at han får fra mig så længe jeg kan..
eliasogmor skriver: ihh hvor er han da skøn.... og hans hovede ser da fint ud....
ihh hvor er han da skøn.... og hans hovede ser da fint ud....
Tak, han er nemlig skøn..
Men det er vist billederne der er heldigt, plus at hans pande allerede har rettet sig en del.. Du ser det bedst på billede nr 9 at hans højre side er skævt, og så ses det tydeligt fra siden og bagfra - men det skulle rette sig stille og roligt inden for de næste 3 måneder..
DitteMarie skriver: Hvor er han skøn- tillykke med ham
Hvor er han skøn- tillykke med ham
LilleLene skriver: en smuk lille fyr stort tillykke
en smuk lille fyr
stort tillykke
Jah han er smuk, og tak.. Nu forstå jeg virkelig at alle synes at netop deres barn er det smukkeste i hele verden..
Team Putte skriver: Lidt af en oplevelse Igen kæmpe stort tillykke med ham
Lidt af en oplevelse
Igen kæmpe stort tillykke med ham
Tak!!!
Ja lidt af en oplevelse, men som alle nok siger bagefter - så er det, det hele værd.. Lige bagefter var jeg så afgjort IKKE klar til at gennemgå det en gang til - men her knap 14dage efter, så gjorde jeg gerne det igen, for så slemt var det jo heller ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128