hvad spiser i til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Det lyder som min mand herhjemme..

tror bestemt også det er en mande ting... han smyger sig også helst uden om salaten... medmindre det er det eneste tilbehør jeg har lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

tror bestemt også det er en mande ting... han smyger sig også helst uden om salaten... medmindre det er det eneste tilbehør jeg har lavet

Sjovt nok det samme her.. Han tager så lidt på tallerken, at man skal have en lup for at se det .: !  

Anmeld

13. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Sjovt nok det samme her.. Han tager så lidt på tallerken, at man skal have en lup for at se det .: !  

jeps... lige netop...

Anmeld

13. juni 2012

TTM

Kay skriver:

persille sovs?? ja... kunne jeg ik forestille mig... men kunne da være det skulle prøves...

hihi ja bernaise høre ik til... men det kunne min mand også finde på... han spiser bernaise til alt kød... jeg sys nu det passer sig til bøffer eller hakkebøffer

Man kan jo altid prøve Det har vi altid fået, nok også fordi vi havde det i haven

Enig! Jeg gloede noget da han ville sætte de ting sammen, men han er også et "bearnaise-hoved" og det er en nem sovs når man er single Tror det er en mande-ting... Det er nemt, hurtigt og let

Anmeld

13. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

De lækre nye danske kartofler skriger da på at blive lavet til en lækker kartoffelsalat - så det ville jeg lave til. 

Anmeld

13. juni 2012

Kay

TTM skriver:

Man kan jo altid prøve Det har vi altid fået, nok også fordi vi havde det i haven

Enig! Jeg gloede noget da han ville sætte de ting sammen, men han er også et "bearnaise-hoved" og det er en nem sovs når man er single Tror det er en mande-ting... Det er nemt, hurtigt og let

ja.. meget nemt og hurtigt

Anmeld

13. juni 2012

Kay

SØS skriver:

De lækre nye danske kartofler skriger da på at blive lavet til en lækker kartoffelsalat - så det ville jeg lave til. 

nååår ja kartoffel salat... har du en god opskrift??

Anmeld

13. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Kay skriver:

Åh det er faktisk min mand (kok) der står for madlavningen, men jeg ved han Gør ca. Sådan: riv et løg fint, bland cremefraiche (vil tro 2/3) og mayonnaise (1/3) tilsæt en lille skefuld god sennep, lidt citronsaft samt godt med salt og peber - pynt med frisk purløg... (man kan bruge græsk youghurt i stedet for cremefraiche)

Anmeld

13. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Kay skriver:

Åh det er faktisk min mand (kok) der står for madlavningen, men jeg ved han Gør ca. Sådan: riv et løg fint, bland cremefraiche (vil tro 2/3) og mayonnaise (1/3) tilsæt en lille skefuld god sennep, lidt citronsaft samt godt med salt og peber - pynt med frisk purløg... (man kan bruge græsk youghurt i stedet for cremefraiche)

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

Frikadeller...

vi skal havde frikadeller i aften... menn har helt glemt at handle noget at spise til dem...

og jeg er bare SLET IKKE i humør til brun sovs og kartofler... det er jeg faktisk næsten aldrig...

men kom med nogle gode fif... hvad spiser i til frikadeller hjemme ved jer??

kold kartoffel salat

eller

flødekartofler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.