hvad spiser i til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.420 visninger
55 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2012

Kay

Frikadeller...

vi skal havde frikadeller i aften... menn har helt glemt at handle noget at spise til dem...

og jeg er bare SLET IKKE i humør til brun sovs og kartofler... det er jeg faktisk næsten aldrig...

men kom med nogle gode fif... hvad spiser i til frikadeller hjemme ved jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Frikadeller...

vi skal havde frikadeller i aften... menn har helt glemt at handle noget at spise til dem...

og jeg er bare SLET IKKE i humør til brun sovs og kartofler... det er jeg faktisk næsten aldrig...

Jeg laver nogle gang rissalat, pasta salat, en blandet salat, grov pasta, tzatiki, ovnbagte kartofler  

Anmeld

13. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Jeg laver nogle gang rissalat, pasta salat, en blandet salat, grov pasta, tzatiki, ovnbagte kartofler  

gode forslag

Anmeld

13. juni 2012

TTM

Kay skriver:

Frikadeller...

Vi spiser gerne kartofler (nye med skræl på - de små) og enten persillesovs eller stuvede spinat til

Min kæreste spiser gerne bearnaise til, men det er bare ikke til frikadeller i min verden

Ellers lav kartoffelmos med krydderurter i? Jeg bruger gerne lidt kogte gulerødder som moses med, og persille som er fint hakket...

Alternativt en pasta-salat uden kød? Eller bare en grov salat?

Håber det kunne bruges

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

gode forslag

Og så kan jeg finde på at tilsætte peberfrugt til frikadellerne.. Det smager godt

Anmeld

13. juni 2012

TbCp

Gulerodsalat.... Altså revne gulerødder og rosiner, med citron og lidt sukker. 

Og så kartofler med smørsovs

Anmeld

13. juni 2012

Kay

TTM skriver:

Vi spiser gerne kartofler (nye med skræl på - de små) og enten persillesovs eller stuvede spinat til

Min kæreste spiser gerne bearnaise til, men det er bare ikke til frikadeller i min verden

Ellers lav kartoffelmos med krydderurter i? Jeg bruger gerne lidt kogte gulerødder som moses med, og persille som er fint hakket...

Alternativt en pasta-salat uden kød? Eller bare en grov salat?

Håber det kunne bruges

persille sovs?? ja... kunne jeg ik forestille mig... men kunne da være det skulle prøves...

hihi ja bernaise høre ik til... men det kunne min mand også finde på... han spiser bernaise til alt kød... jeg sys nu det passer sig til bøffer eller hakkebøffer

Anmeld

13. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Og så kan jeg finde på at tilsætte peberfrugt til frikadellerne.. Det smager godt

hihi så går manden hjemme fra... man kan da ikke putte grøntsager i hans frikadeller

Anmeld

13. juni 2012

Kay

TbCp skriver:

Gulerodsalat.... Altså revne gulerødder og rosiner, med citron og lidt sukker. 

Og så kartofler med smørsovs

uhh det er langt tid side jeg har fået gullerods salat

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

hihi så går manden hjemme fra... man kan da ikke putte grøntsager i hans frikadeller

Det lyder som min mand herhjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.