Hvad kunne en søster til David og Adam hedde....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Kløver

DAs mor skriver:

HGoGodGodeeerfredrendreng

Leah er på listen, sSara ville også være det hvis ikke vi hed sparre til efternavn ;-)

til en dreng har vi snakket om bl.a. Samuel og Filip :-)

Gode drengenavne, er Det desideret bibelnavne i er ude efter (vi bruger bevidst bibelnavne) mine børn hedder Daniel og Dina fik vi en dreng synes jeg også andreas er fint pigenavne er straks sværere da manden er kræsen med navne :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

LinLin

Maja84 skriver:

Det

Gode drengenavne, er Det desideret bibelnavne i er ude efter (vi bruger bevidst bibelnavne) mine børn hedder Daniel og Dina fik vi en dreng synes jeg også andreas er fint pigenavne er straks sværere da manden er kræsen med navne :/

Det er det faktisk ikke - der er bare så mange fine deriblandt :-) desværre er de fleste alt for populære....

Men jeg har også foreslået fx Frej og Noam :-)

Anmeld

13. juni 2012

LinLin

LouiseVous skriver:

Dét tænkte jeg også

Nej Nej Nej ;-) stakkels børn!

Anmeld

13. juni 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DAs mor skriver:

. mens jeg venter på at skulle have taget spiral ud (til august ) er jeg begyndt at tænke på navne. Og lige som sidste gang med Adam er jeg helt blank for pigenavne '

Har DU et godt forslag?

Kriterier:

Max 6 bogstaver og skal helst ikke kunne staves på flere måde. Og skal må det meget gerne ligge langt nede på popularitetsbarometret

Esther eller Lydia?

Anmeld

13. juni 2012

Pullemulle

Amanda?

Anmeld

13. juni 2012

Kløver

DAs mor skriver:

OMiOgsåOgsåhgogodgodemånanavnavn

Det er det faktisk ikke - der er bare så mange fine deriblandt :-) desværre er de fleste alt for populære....

Men jeg har også foreslået fx Frej og Noam :-)

Også gode navne
Ellers har jeg link til en god side med bibelske navne, hvis du er interesseret. Synes feks også Eva er flot men måske ikke fedt at bruge sammen med Adam, synes også godt om Adam og david, men synes måske david er for tæt op af Daniel til jeg ville bruge det. Men ja er mange gode navne mellem bibelnavnene også nogle meget særprægede, feks pigenavnet Tabitha

Anmeld

13. juni 2012

BabyHL

DAs mor skriver:

. mens jeg venter på at skulle have taget spiral ud (til august ) er jeg begyndt at tænke på navne. Og lige som sidste gang med Adam er jeg helt blank for pigenavne '

Har DU et godt forslag?

Kriterier:

Max 6 bogstaver og skal helst ikke kunne staves på flere måde. Og skal må det meget gerne ligge langt nede på popularitetsbarometret

Lea !  . Det er også bibelsk uden at være for meget 

Anmeld

13. juni 2012

DLM

Freya

Elva

Emma

Nana

Anmeld

13. juni 2012

LinLin

Maja84 skriver:

Også gode navne
Ellers har jeg link til en god side med bibelske navne, hvis du er interesseret. Synes feks også Eva er flot men måske ikke fedt at bruge sammen med Adam, synes også godt om Adam og david, men synes måske david er for tæt op af Daniel til jeg ville bruge det. Men ja er mange gode navne mellem bibelnavnene også nogle meget særprægede, feks pigenavnet Tabitha

Jeg kender den der mitbarnsnavn.dk ....?

Anmeld

13. juni 2012

LinLin

BabyHL skriver:

Lea !  . Det er også bibelsk uden at være for meget 

Hvad er for meget? - bare nysgerrig ;-)

Kan godt lide Leah, selvom det kan staves på to måder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.