Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor og meget mere skriver: Jeg stemmer på Leah, så.
Jeg stemmer på Leah, så.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella_mor skriver: Jeg tænkte først på eva, men så tænkte jeg Evea, eller Ivea, liva, Alma, Merle, åh der er jo mange navne.
Jeg tænkte først på eva, men så tænkte jeg Evea, eller Ivea, liva, Alma, Merle, åh der er jo mange navne.
DAs mor skriver: Ej... De ville jo SÅ meget blive drillet med Adam og Eva! Mine små pus Liva kan jeg lide - de andre er ikke mig
Ej... De ville jo SÅ meget blive drillet med Adam og Eva! Mine små pus Liva kan jeg lide - de andre er ikke mig
Liva er også et skønt navn syntes jeg
DAs mor skriver: Det SKAL ikke være et bibelsk navn! Er ikke "meget" kristen, selv om begge mine drenge har hebræiske navne Jeg har prøvet at kigge på nogle af de der navnesider, men der har bare ikke været nogen jeg har været lige så vild med som drengenes navne.Men det skal jeg måske bare acceptere at der ikke findes
Det SKAL ikke være et bibelsk navn! Er ikke "meget" kristen, selv om begge mine drenge har hebræiske navne Jeg har prøvet at kigge på nogle af de der navnesider, men der har bare ikke været nogen jeg har været lige så vild med som drengenes navne.Men det skal jeg måske bare acceptere at der ikke findes
Nej nej, det er måske bare mig, der er lidt nørdet med "konsekvens" i børnenes navne - at tredje barns navn ligesom følger op på de to andres. Og så er de bibelske navne ofte smukke, så derfor.
Silke
Anne Louise
Sophie
Rosa
Celina
Isabella
Miranda
Lotus
Lisbet
Marianne
Karla
Annabell
Miriam
Karen
Helene
Jane
Mette
Tine
Christine
Chresta
Mirabelle
Lærke
Helle
Frederikke
Mor og meget mere skriver: Nej nej, det er måske bare mig, der er lidt nørdet med "konsekvens" i børnenes navne - at tredje barns navn ligesom følger op på de to andres. Og så er de bibelske navne ofte smukke, så derfor.
Sara. skriver: David, Adam og EstherDavid, Adam og NetheDavid, Adam og Sara (ved godt det er mit eget navn, men synes egentlig det passer rigtig godt til David og Adam)David, Adam og Laura
David, Adam og EstherDavid, Adam og NetheDavid, Adam og Sara (ved godt det er mit eget navn, men synes egentlig det passer rigtig godt til David og Adam)David, Adam og Laura
MortilElias2010 skriver: Silke Anne Louise Sophie Rosa Celina Isabella Miranda Lotus Lisbet Marianne Karla Annabell Miriam Karen Helene Karla Jane Mette Tine Christine Chresta Mirabelle Lærke Helle Frederikke
DAs mor skriver: Jeg synes også Sara ville være flot sammen med (og alene ) men vi hedder Sparre til efternavn og dét synes jeg ikke det klinger så godt med De andre navne er ikke lige mig...
Jeg synes også Sara ville være flot sammen med (og alene ) men vi hedder Sparre til efternavn og dét synes jeg ikke det klinger så godt med De andre navne er ikke lige mig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128