Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DAs mor skriver: Liva kunne godt være et bud
Liva kunne godt være et bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg ville nok forsætte temaet med bibelske navne så. eller derhen af.
Delaiah, Jessica, Madelina (my girl), Dina, Hannah, Johanna, Lea, Julia, Mirjam, Tabita, eller Gabriella (my girl to)
Anora
Elise
Petra
DAs mor skriver: . mens jeg venter på at skulle have taget spiral ud (til august ) er jeg begyndt at tænke på navne. Og lige som sidste gang med Adam er jeg helt blank for pigenavne 'Har DU et godt forslag? Kriterier: Max 6 bogstaver og skal helst ikke kunne staves på flere måde. Og skal må det meget gerne ligge langt nede på popularitetsbarometret
. mens jeg venter på at skulle have taget spiral ud (til august ) er jeg begyndt at tænke på navne. Og lige som sidste gang med Adam er jeg helt blank for pigenavne 'Har DU et godt forslag?
Kriterier:
Max 6 bogstaver og skal helst ikke kunne staves på flere måde. Og skal må det meget gerne ligge langt nede på popularitetsbarometret
Min første tanke var Ida.
David, Adam og
Freja (Ved godt det kan staves på flere måder)
Nynne
Melanie
Emilie
Marie
Viola
Helt klart Sara
Maja84 skriver: Pigenavne: LeahSaraLydiaEstherAlle bibelnavne som david og AdamDrengenavne kunne disse måske være pæneFillipJacobJonasGabriel
Pigenavne: LeahSaraLydiaEstherAlle bibelnavne som david og AdamDrengenavne kunne disse måske være pæneFillipJacobJonasGabriel
Jeg lagde hurtigt mærke til at både David og Adam er bibelske navne, ved ikke om det er bevidst, men når de er det kom jeg til at tænke på Hannah som pigenavn, som også er bibelsk
/Fenja
Fenja09 skriver: ERJeg lagde hurtigt mærke til at både David og Adam er bibelske navne, ved ikke om det er bevidst, men når de er det kom jeg til at tænke på Hannah som pigenavn, som også er bibelsk /Fenja
ERJeg lagde hurtigt mærke til at både David og Adam er bibelske navne, ved ikke om det er bevidst, men når de er det kom jeg til at tænke på Hannah som pigenavn, som også er bibelsk
KakaoDrik skriver: Eva?
Eva?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128