kæreste tid. mini weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

ann-kristina

BERLIN!!!

Det tager 5-6 timer at køre derned og så er det en fantastisk by. Man kan tit få meget billige hotelophold på hotel.com. Vi var afsted sidste år hvor vi fik 2 overnatninger for 2 personer for 650 kr. I år har vi været afsted med 2 børn også. Her havde vi 4 overnatninger incl luksus morgenbuffet for 3000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

B&J

ann-kristina skriver:

BERLIN!!!

Det tager 5-6 timer at køre derned og så er det en fantastisk by. Man kan tit få meget billige hotelophold på hotel.com. Vi var afsted sidste år hvor vi fik 2 overnatninger for 2 personer for 650 kr. I år har vi været afsted med 2 børn også. Her havde vi 4 overnatninger incl luksus morgenbuffet for 3000

wow altså hvor er det billigt også lige i berlin ej der skal jeg ind og kigge mange mange mange tak

Anmeld

13. juni 2012

Tanja1234

Vi har brugt Comwell meget.

De har hoteller i hele landet og melder man sig ind i Comwell Club får man nogle rigtig gode tilbud på fx overnatning, 4-retters menu og morgenmad til 495 pr. person...

Anmeld

13. juni 2012

B&J

Tanja1234 skriver:

Vi har brugt Comwell meget.

De har hoteller i hele landet og melder man sig ind i Comwell Club får man nogle rigtig gode tilbud på fx overnatning, 4-retters menu og morgenmad til 495 pr. person...

hold da op det er billigt men vil heller en enkelt buffe fordi jeg kan slet ikke spise bare 2 retter men lyder sååå hyggeligt

Anmeld

13. juni 2012

tarkoflen

B&J skriver:

wow altså hvor er det billigt også lige i berlin ej der skal jeg ind og kigge mange mange mange tak

Berlin er den fedeste by! Tjek easyhotel.com der boede vi, det er småt men helt nyt, rent og pænt og billigt!

Jeg har lige skrevet en laaaang liste med seværdigheder og restauranter i Berlin, hvis du vil have den, så kan jeg sagtens sende den til dig også

Vi var med tog derned, fra Århus og det var vildt nemt og ikke særlig dyrt! Så tjek evt det også, alt efter hvor l bor og hvor økonomisk en bil l har

Anmeld

13. juni 2012

B&J

tarkoflen skriver:

Berlin er den fedeste by! Tjek easyhotel.com der boede vi, det er småt men helt nyt, rent og pænt og billigt!

Jeg har lige skrevet en laaaang liste med seværdigheder og restauranter i Berlin, hvis du vil have den, så kan jeg sagtens sende den til dig også

Vi var med tog derned, fra Århus og det var vildt nemt og ikke særlig dyrt! Så tjek evt det også, alt efter hvor l bor og hvor økonomisk en bil l har

den liste vil jeg vildt gerne låne jamen vi skal nok med tog fra hjørring

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

B&J skriver:

Hel alle sammen er der nogle af jer der har været på en mini ferie ophold hotel kro et eller andet som i kan dele ud med...

kunne godt bruge 1 weekend med min kæreste

hvor var i henne og priser

jeg har før brugt en kæreste weekend i lalandia

jeg har os en gang være på kæreste tur på mini cruse til oslo..

priserne det løb op i kan jeg ikke huske men det var nogle lækre weekender

Anmeld

13. juni 2012

B&J

Princesspigen skriver:

jeg har før brugt en kæreste weekend i lalandia

jeg har os en gang være på kæreste tur på mini cruse til oslo..

priserne det løb op i kan jeg ikke huske men det var nogle lækre weekender

jeg har også tænkt på de mini cruse til oslo men er så bange for jeg bliver sø syg... det er sååå længe siden jeg har været ude og sejle

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

B&J skriver:

jeg har også tænkt på de mini cruse til oslo men er så bange for jeg bliver sø syg... det er sååå længe siden jeg har været ude og sejle

du kan jo evt dække dig ind med nogle søsyge piller ?

oslo færgerne har SÅ meget at tilbyde af mad, drikke, hygge, oplevelser og alligevel ikke mere end man kan rumme når man bare vil være alene og hygge med sin kæreste

og så en lækker gåtur i oslo ind til færgen sejler hjem igen.. jamen det er så lækkert  

gør det gerne igen!

skal lige siges de gange min mor har taget oslo færgen har de haft lidt mad og drikke med selv i der kahyt hvilke jeg ikke er til men sådan kan man os spare penge..

Anmeld

13. juni 2012

B&J

Princesspigen skriver:

du kan jo evt dække dig ind med nogle søsyge piller ?

oslo færgerne har SÅ meget at tilbyde af mad, drikke, hygge, oplevelser og alligevel ikke mere end man kan rumme når man bare vil være alene og hygge med sin kæreste

og så en lækker gåtur i oslo ind til færgen sejler hjem igen.. jamen det er så lækkert  

gør det gerne igen!

skal lige siges de gange min mor har taget oslo færgen har de haft lidt mad og drikke med selv i der kahyt hvilke jeg ikke er til men sådan kan man os spare penge..

nej vi ville spise om bord ej det lyder sååå hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.