kæreste tid. mini weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.634 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

B&J

Hel alle sammen er der nogle af jer der har været på en mini ferie ophold hotel kro et eller andet som i kan dele ud med...

kunne godt bruge 1 weekend med min kæreste

hvor var i henne og priser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Tulle28

Budget?

Anmeld

13. juni 2012

B&J

Tulle28 skriver:

Budget?

jeg ved slet ikke hvad det må koste jeg håbede bare på nogle gode råd så kan prisen jo siga ja jo bagefter men max 2000kr for en weekend ellers syntes jeg det bliver for meget især når det er en weekend men det kan man måske slet ikek hihihih

Anmeld

13. juni 2012

LilleMie

Vi har haft en enkelt overnatning her i et værelse med spa til 1195 pr. nat inkl morgenmad  http://www.svostrup-kro.dk/. Det er bare et vildt hyggeligt sted i fantastiske omgivelser, som jeg kun kan anbefale!

Anmeld

13. juni 2012

StineL

Hel alle sammen er der nogle af jer der har været på en mini ferie ophold hotel kro et eller andet som i kan dele ud med...

Prøv at se dette tilbud.

http://www.sweetdeal.dk/m/deal/koebenhavn/danskslotshotelaarhus1223-2 

Min svigerforældre har bla lige været på Hvedholm Slot, som var rigtig godt.

Anmeld

13. juni 2012

B&J

StineL skriver:

Prøv at se dette tilbud.

http://www.sweetdeal.dk/m/deal/koebenhavn/danskslotshotelaarhus1223-2 

Min svigerforældre har bla lige været på Hvedholm Slot, som var rigtig godt.

Mange tak jeg hopper ind og kigger

Anmeld

13. juni 2012

Mariasbaby

Ellers kan jeg anbefale dig at kigge nærmere på de forskellige gavekort man kan købe fx bellevuebox, smartbox eller de ophold, der sælges i Coop-buttikkerne (tror nok de hedder Coop ophold, men prøv at google det). Her har min kæreste og jeg fundet nogle lækre hoteller til billige penge, men man skal virkelig være opmærksom på at læse, hvilke hoteller der udbydes og hvilke aftaler der er omkring ankomst m.m. 

Så mit råd er: tjek ovenstående ud, men husk at læs grundigt på hvilke hoteller og ankomsttidspunkter, de omfatter

Anmeld

13. juni 2012

B&J

Mariasbaby skriver:

Ellers kan jeg anbefale dig at kigge nærmere på de forskellige gavekort man kan købe fx bellevuebox, smartbox eller de ophold, der sælges i Coop-buttikkerne (tror nok de hedder Coop ophold, men prøv at google det). Her har min kæreste og jeg fundet nogle lækre hoteller til billige penge, men man skal virkelig være opmærksom på at læse, hvilke hoteller der udbydes og hvilke aftaler der er omkring ankomst m.m. 

Så mit råd er: tjek ovenstående ud, men husk at læs grundigt på hvilke hoteller og ankomsttidspunkter, de omfatter

mange tak det skal jeg huske... for har tit tænkt på om de små boxe er okay men det kan jeg da høre på dig de er

Anmeld

13. juni 2012

Noahmor

B&J skriver:

Prøv at tjekke weekendophold.dk. Der kan du selv indtaste max beløb og andre kriterier.

Anmeld

13. juni 2012

B&J

Noahmor skriver:

Prøv at tjekke weekendophold.dk. Der kan du selv indtaste max beløb og andre kriterier.

Mange tak ej se alle de gode ideer jubii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.