Sibel skriver:
Hej alle i skønne kvinder. 
-Ja som overskriften lyder så har vi sat en dato for start af PB, nemlig feb. 2013, men hvor er ventetiden dog lang når man går med den konstante drøm om en lille og et familieliv.
Men jeg vil have færdiggjort min uddannelse inden fødslen, da vi synes at dette er den mest fornuftige løsning. Det er bare så utroligt at man i så en ung af alder af 20år, 21 her midt juni, har så stort et ønske om at få et barn, men det er jo naturligt, måske det også hænger sammen med at jeg er en moden kvinde min alder taget i betragtning og jeg har en fantastisk mand på 27år, og vi har et dejligt hjem.
Jeg mærker hvordan jeg begynder at "vokse" fra nogle enkelte af mine veninder, som kun går op i træning og byture og dette interessere mig slet ikke, for at sige det lidt hårdt; så gider jeg dem ikke! Men det er sandheden. 
- Nå, men dette var bare lige mine tanker på en Tirsdag aften hvor man endnu engang sidder og drømmer om fremtiden samt et familieliv. 
Tak fordi i ville læse med, er der mon andre herinde som har haft det på samme måde?
God Tirsdag aften. 
Nej, hvor jeg dog bare kender den følelse, det fylder simpelthen konstant i ens liv..
Jeg er også bare SÅ SKRUK, har været det i 1 år nu og vi starter PB om 39 dage (1. september)
Jeg er stoppet med p-piller i februar, har læst rigtig meget om fødsel, fertilitet, graviditet og andet, og ja jeg er bare SÅ klar.. Nu vil jeg melde mig i træningscenter, for at få den LANGE ventetid til at gå og self for at komme i form, samt evt, tabe mig lidt.. Jeg skal bare havde de dage til at gå HURTIGT!
Kan ikke holde tanken ud om at min ene veninde, hun IGÅR havde termin (har ikke født endnu) Jeg bliver så nedtrykt
Og det er ikke noget jeg kan gøre for..
Jeg har af samme grund deaktiveret min bruger på facebook, for ALLE er begyndt at få børn eller er gravide og jeg kan virkelig ikke holde det ud..
Ja, det var lige en klagesang fra mig.. Undskyld jeg skrev så meget