Skruk, og vente tiden til af start af PB. er laaaaaang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Lykkelig91

Hej alle i skønne kvinder.

-Ja som overskriften lyder så har vi sat en dato for start af PB, nemlig feb. 2013, men hvor er ventetiden dog lang når man går med den konstante drøm om en lille og et familieliv.

Men jeg vil have færdiggjort min uddannelse inden fødslen, da vi synes at dette er den mest fornuftige løsning. Det er bare så utroligt at man i så en ung af alder af 20år, 21 her midt juni, har så stort et ønske om at få et barn, men det er jo naturligt, måske det også hænger sammen med at jeg er en moden kvinde min alder taget i betragtning og jeg har en fantastisk mand på 27år, og vi har et dejligt hjem.

Jeg mærker hvordan jeg begynder at "vokse" fra nogle enkelte af mine veninder, som kun går op i træning og byture og dette interessere mig slet ikke, for at sige det lidt hårdt; så gider jeg dem ikke! Men det er sandheden. 

- Nå, men dette var bare lige mine tanker på en Tirsdag aften hvor man endnu engang sidder og drømmer om fremtiden samt et familieliv.

Tak fordi i ville læse med, er der mon andre herinde som har haft det på samme måde?

God Tirsdag aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

MorTilMineBørn

Godaften

Du kan tro der er andre der har det på samme måde, heriblandt jeg selv jeg er 20 og min kæreste er 21. Vi har længe gåetoffer drømt om at stifte vores egen lille dejlige familie og 1. Januar i år, blev vi enige om at smide minipillerne. Du kan tro jeg/vi også synes at ventetiden er utrooolig lang,især nu hvor vi bare går og venter på at en testvisser positiv  

Mange af mine venner og veninder bruger meget af deres tid på at gå i byen og feste, og helst hver weekend. Dette er ikke noget jeg endvidere har et behov for ligesom dem. Specielt fordi vi er vidt forskellige steder i vores liv.

Jeg håber du har en dejlig aften 

Anmeld

12. juni 2012

Lykkelig91

Angel-T skriver:

Godaften

Du kan tro der er andre der har det på samme måde, heriblandt jeg selv jeg er 20 og min kæreste er 21. Vi har længe gåetoffer drømt om at stifte vores egen lille dejlige familie og 1. Januar i år, blev vi enige om at smide minipillerne. Du kan tro jeg/vi også synes at ventetiden er utrooolig lang,især nu hvor vi bare går og venter på at en testvisser positiv  

Mange af mine venner og veninder bruger meget af deres tid på at gå i byen og feste, og helst hver weekend. Dette er ikke noget jeg endvidere har et behov for ligesom dem. Specielt fordi vi er vidt forskellige steder i vores liv.

Jeg håber du har en dejlig aften 

Åh spændende at i PB er startet for jeres vedkommende, held og lykke herfra

- Dejligt at hører at jeg ikke er den eneste der sidder med disse drømme i denne her alder, jeg synes efterhånden ikke at min vennekreds er så stor efterhånden,

men jeg må også se sådan på at det; at jeg er i gang med en uddannelse hvor jeg også personligt udvikler mig meget, vi vælger at vi gerne vil stifte en familie, og når man vælger noget til, vælger man andet fra.

-God aften til dig også.

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Sibel skriver:

-Ja som overskriften lyder så har vi sat en dato for start af PB, nemlig feb. 2013, men hvor er ventetiden dog lang når man går med den konstante drøm om en lille og et familieliv.

Men jeg vil have færdiggjort min uddannelse inden fødslen, da vi synes at dette er den mest fornuftige løsning. Det er bare så utroligt at man i så en ung af alder af 20år, 21 her midt juni, har så stort et ønske om at få et barn, men det er jo naturligt, måske det også hænger sammen med at jeg er en moden kvinde min alder taget i betragtning og jeg har en fantastisk mand på 27år, og vi har et dejligt hjem.

Jeg mærker hvordan jeg begynder at "vokse" fra nogle enkelte af mine veninder, som kun går op i træning og byture og dette interessere mig slet ikke, for at sige det lidt hårdt; så gider jeg dem ikke! Men det er sandheden. 

- Nå, men dette var bare lige mine tanker på en Tirsdag aften hvor man endnu engang sidder og drømmer om fremtiden samt et familieliv.

Tak fordi i ville læse med, er der mon andre herinde som har haft det på samme måde?

God Tirsdag aften.

Jeg kender alt til det.. I april, aftalte min kæreste og jeg at PB sku starte til september, nøøjs tiden går langsomt
Hvad skal man gøre, for at tiden går STÆRKT?

Jeg ser baby'er og gravide OVERALT. Det gør ikke ligefrem tingene bedre.

Men jeg synes det er rigtig fornuftigt af dig, at du vil færdiggøre din uddannelse..

Anmeld

12. juni 2012

Lykkelig91

Miss-86 skriver:

Jeg kender alt til det.. I april, aftalte min kæreste og jeg at PB sku starte til september, nøøjs tiden går langsomt
Hvad skal man gøre, for at tiden går STÆRKT?

Jeg ser baby'er og gravide OVERALT. Det gør ikke ligefrem tingene bedre.

Men jeg synes det er rigtig fornuftigt af dig, at du vil færdiggøre din uddannelse..

Åh hvor spændende for jer der er nu ikke længe til, men det kan jeg jo sagtens sige, hihi Jeg håber at det må gå ske hurtigt for jer, når i starter. 

- Ja, jeg ved ikke hvordan vi kan få tiden til at gå stærkere for os. Jeg prøver bare for så vidt muligt at have fokus på mit uddannelsesforløb, og så vil jeg prøver at nyde sommeren med en dejlig ferie og nogle oplevelser. Og så er der jo ikke længe til at det vi går ind i et nyt år.

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Sibel skriver:

Åh hvor spændende for jer der er nu ikke længe til, men det kan jeg jo sagtens sige, hihi Jeg håber at det må gå ske hurtigt for jer, når i starter. 

- Ja, jeg ved ikke hvordan vi kan få tiden til at gå stærkere for os. Jeg prøver bare for så vidt muligt at have fokus på mit uddannelsesforløb, og så vil jeg prøver at nyde sommeren med en dejlig ferie og nogle oplevelser. Og så er der jo ikke længe til at det vi går ind i et nyt år.

Hehe, nej tiden føles såå lang.. Men ja, jeg har fået råd fra en masse herinde, som alle skriver det samme: NYD HINANDEN, inden PB.. Så det har jeg taget til mig. Og min kæreste og jeg har fået det sådan anderledes godt, kan ikke forklare det. Og vi har ikke snakket om det, det er sådan noget usagt noget. Ja, det lyder nok som volapyk..

Jeg fik også det råd, at jeg ikke skulle blive ved med at snakke om alt det baby sjov til ham, for de har ikke lysten til at høre på det og jeg har jo ellers ævlet løs om ALT mht. baby. Men det er nok også det, som har hjulpet

Det er dejligt, du har din uddannelse, at koncenterer dig om, så er der lidt andet som er vigtigt at fokusere på .. Ja, inden længe, så er vi begge igang og forhåbentligt snart gravide

Anmeld

12. juni 2012

Lykkelig91

Sibel skriver:

Jeg kan sagtens følge dig i at have fået det anderledes med kæresten, det samme her.

- Haha, jeg har også snakket om baby 24 timer i døgnet, og det er jeg holdt med, man skal jo også have noget at glæde sig til. Det er bare så svært, når man gerne vil planlægge. Som du skriver, ja så må vi huske og nyde hinanden, jeg tror at det kommer bag på mange hvor meget en lille ny kræver når h*n er kommet til verden, selvf. har man da gjort sig nogle tanker og man har jo en ide om hvor stort et ansvar der kræves, men når man står i situationen er det jo sikkert en anden snak.

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Sibel skriver:

God Tirsdag aften.

Jeg kan sætte mig 100% ind i dine tanker.. Her har vi også aftalt et fast tidspunkt .. Men det er godt nok hårdt .. PUHA !!! 

Anmeld

13. juni 2012

Lykkelig91

AalborgPigen skriver:

Jeg kan sætte mig 100% ind i dine tanker.. Her har vi også aftalt et fast tidspunkt .. Men det er godt nok hårdt .. PUHA !!! 

Tusind tak, dejligt at jeg ikke er den eneste der går med disse tanker

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Sibel skriver:

Tusind tak, dejligt at jeg ikke er den eneste der går med disse tanker

Du må meget gerne skrive en PB, hvis du har lyst til at snakke om det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.