Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi skal have
onsdag: hjemmelavet pizzatorsdag: hjemmelavet burgerFredag: indbagt mørbradlørdag: laks i svøb af parmasøndag: pita, rugbrød, æggekage eller hos de gamle
Vi har en nem uge, da jeg jobber den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er det din skyld at jeg har været ude og hente et stykke af en rest daim islagkage jeg har lavet .. FYFY !!
dobbelt
AalborgPigen skriver: Nu er det din skyld at jeg har været ude og hente et stykke af en rest daim islagkage jeg har lavet .. FYFY !!
henh01 skriver: vi skal have onsdag: hjemmelavet pizzatorsdag: hjemmelavet burgerFredag: indbagt mørbradlørdag: laks i svøb af parmasøndag: pita, rugbrød, æggekage eller hos de gamle Vi har en nem uge, da jeg jobber den
Tak skal du have Nemt er skønt
Ploffer skriver: Undskyyyyyld Men daim islagkage lyder nu også forbandet lækkert
Undskyyyyyld Men daim islagkage lyder nu også forbandet lækkert
Det smager herre godt. Og er MEGA nemt.. OG man kan lave det med masser slags chokolade .. SKØNT
AalborgPigen skriver: Jeg er også en KÆMPE torsk til det .. Derfor jeg vil prøve
Jeg er også en KÆMPE torsk til det .. Derfor jeg vil prøve
Jeg har prøvet mange gange og alligevel går det i vasken...
AalborgPigen skriver: Det smager herre godt. Og er MEGA nemt.. OG man kan lave det med masser slags chokolade .. SKØNT
Ploffer skriver: Det må jeg vist hellere prøve at lave en dag
Det må jeg vist hellere prøve at lave en dag
Vil du have opskriften ?
Solstrålebørn skriver: Jeg har prøvet mange gange og alligevel går det i vasken...
Ja samme her
AalborgPigen skriver: Vil du have opskriften ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128