Hvad skal i spise resten af ugen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Ja må jeg se jeres madplan for resten af ugen, jeg er tom for ideer  

Onsdag: Pasta i fad 

Torsdag: Fisk, nye kartofler og blomkål

Fredag: Kylling med spinat og nye kartofler

Lørdag begynder en ny uge hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Ploffer

tarkoflen skriver:

Vil du af med din opskrift på quesadillas? Har tit tænkt, at jeg godt gad have en god opskrift på det og prøve at lave dem

Jeps....

Jeg tager 2 tortillas og smører dem med salsa. Så kommer jeg f. eks. majs, finthakket grøn peber og finthakket løg på den ene. Og så kylling og revet ost. Så lægger jeg den med fyldet på en varm, tør pande og lægger den anden oven på. Når den er godt gylden nedenunder vender jeg den, så den også bliver stegt på den anden side Skæres ud i trekanter og serveres med guacamole, salsa og creme fraiche og en lækker salat

Man kan komme lige akkurat det fyld i man har lyst til

Anmeld

12. juni 2012

Pige2009

ønskebarn74 skriver:

har lige spist tomat salat med frisk mozerella og basilikum.. mums..

i overmorgen står den på båndpasta med flødestuvet laks og spinat..

Uhmmm... Vi har lige fået laks idag - dog ikke med spi at Elsker det også med flødestuvet spinat!

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Onsdag: Pasta i fad 

Torsdag: Fisk, nye kartofler og blomkål

Fredag: Kylling med spinat og nye kartofler

Lørdag begynder en ny uge hos os

Tak Det lyder godt  

Anmeld

12. juni 2012

Munder

AalborgPigen skriver:

Hvad ville du så lave, hvor kylling og fisk har samme tilbehør ?  

For eksempel 

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=2335 - (og stege et kyllingebryst ved siden af)

http://2gangeomugen.dk/index.php?id=75&tx_recipelex_pi1%5BshowUid%5D=251 - (smager glimrende med kylling istedet)

Anmeld

12. juni 2012

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Det lyder godt .. Hvad er det der Quesadillas?? 

Det er 2 tortillas lagt sammen med salsa, grøntsager, kød og ost. Steges på panden og spises med guacamole, salsa, creme fraiche og en god salat

Anmeld

12. juni 2012

tarkoflen

Ploffer skriver:

Jeps....

Jeg tager 2 tortillas og smører dem med salsa. Så kommer jeg f. eks. majs, finthakket grøn peber og finthakket løg på den ene. Og så kylling og revet ost. Så lægger jeg den med fyldet på en varm, tør pande og lægger den anden oven på. Når den er godt gylden nedenunder vender jeg den, så den også bliver stegt på den anden side Skæres ud i trekanter og serveres med guacamole, salsa og creme fraiche og en lækker salat

Man kan komme lige akkurat det fyld i man har lyst til

Mums det lyder lækkert, det skal vi prøve! Tak skal du have!

Laver du nogensinde med bønner? Har nemlig tænkt at det kunne være lækkert med sådan noget bønnemos i

Anmeld

12. juni 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Tak Det lyder godt  

Velbekomme

Anmeld

12. juni 2012

Ploffer

tarkoflen skriver:

Mums det lyder lækkert, det skal vi prøve! Tak skal du have!

Laver du nogensinde med bønner? Har nemlig tænkt at det kunne være lækkert med sådan noget bønnemos i

Jeps, det kan man også...laver den med enten hele bønner og grøntsager, men også med bønnemos og godt med revet cheddar

Laver bønnemos af bønner (fra dåse), hvidløg, chili, limesaft, hakket løg, salt og peber

Anmeld

12. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AalborgPigen skriver:

Mhhh jeg bliver sulten ... Hvad er det der popadoms? 

Popadoms er sådan en slags chips, man ka købe i en lille pakke, de ska så godt nok "friture steges " i en pande med masser af olie, også spiser man dem med mango chutney. Smager mega godt, men ka sagtens undværes! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.