Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ploffer skriver: Det smager bare såååå godt Glemte da også at sige at vi højst sandsyligt skal have is til dessert et par gange i den her uge Købte mig en ismaskine igår og den kører på højtryk lige nu
Det smager bare såååå godt Glemte da også at sige at vi højst sandsyligt skal have is til dessert et par gange i den her uge Købte mig en ismaskine igår og den kører på højtryk lige nu
DU ER OND !!! Nu har jeg lyst til is ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Vi køber dem fra Santa Maria og de bliver altid gode! Har før prøvet med nogle andre slags, men de bliver knap så store og sprøde. Elsker dem, men laver dem nu ik altid! Hva med gammeldags kyllinge steg fyldt med citron og friske urter i ovnen. Lav gammeldags brun sovs af væden fra kyllingen, hjemmesyltet agurker og ris, med gnave grønt... Grill en steg, kogtelletter, rejer, laks, flæskesteg, flanke steak. Steak med bagte kartofler med hvidløgssmør og revet ost. Gullerods og æblesalat... Bare lige et par forslag mere.. Vh stine
Vi køber dem fra Santa Maria og de bliver altid gode! Har før prøvet med nogle andre slags, men de bliver knap så store og sprøde. Elsker dem, men laver dem nu ik altid!
Hva med gammeldags kyllinge steg fyldt med citron og friske urter i ovnen. Lav gammeldags brun sovs af væden fra kyllingen, hjemmesyltet agurker og ris, med gnave grønt...
Grill en steg, kogtelletter, rejer, laks, flæskesteg, flanke steak.
Steak med bagte kartofler med hvidløgssmør og revet ost. Gullerods og æblesalat...
Bare lige et par forslag mere.. Vh stine
Tusind tak .. Det gav en masse ideer
AalborgPigen skriver: DU ER OND !!! Nu har jeg lyst til is ..
Ploffer skriver: SORRY Er kun igang med 5. slags is
SORRY Er kun igang med 5. slags is
Hva slags er det ???
AalborgPigen skriver: Hva slags er det ???
Ploffer skriver: Har lavet :ChokoladeisCitron-flødeisVanilleisSkovbær sorbetJordbær sorbet
Har lavet :ChokoladeisCitron-flødeisVanilleisSkovbær sorbetJordbær sorbet
Nej hvor lyder det bare godt !!!
AalborgPigen skriver: Nej hvor lyder det bare godt !!!
AalborgPigen skriver: Ja må jeg se jeres madplan for resten af ugen, jeg er tom for ideer
Ja må jeg se jeres madplan for resten af ugen, jeg er tom for ideer
Har sq ikke lige nogen madplan.. Er en knold til det der...
Men ved vi skal have bøf, boller i karry, pastasalat og flæskesteg..
Ploffer skriver: Det er det også Ej, sorry nu skal jeg nok lade være med at være tarvelig
Det er det også Ej, sorry nu skal jeg nok lade være med at være tarvelig
Nu er det din skyld at jeg har været ude og hente et stykke af en rest daim islagkage jeg har lavet .. FYFY !!
Solstrålebørn skriver: Har sq ikke lige nogen madplan.. Er en knold til det der... Men ved vi skal have bøf, boller i karry, pastasalat og flæskesteg..
Jeg er også en KÆMPE torsk til det .. Derfor jeg vil prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128