kan jeg tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

onlyme

signe. skriver:

Højst sandsynligt har de helt styr på det og ved hvad de laver. Synes i hvert fald godt du kan tro på din veninde, for hvorfor skulle hun lyve om sådan en ting?

Hun er bare nogle gange lidt for god til at overdrive, men det gør hende jo ikke til en dårlig veninde,.
Jeg blev bare selv lidt bange for jeg skal ind tirsdag til opfølgning på min bebs fordi hun kun vejer 1800g og de tror hun ikke får nok nærring,. Så var bare lige vigtigt for mig at vide om ´jeg kunne stole 100% på det hun sagde og fordi jeg abselut ikke troede det kunne lade sig gøre at bebs tabte sig,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

L&V

onlyme skriver:

DHar en veninde der er gravid idag 37+5 ,.!
Hendes bebs vejder 2300g 18/05,.*
Nu skriver hun at hun skal have kejsersnit på tirsdag, fordi bebs ikke får nærring nok, og kun vejer 1900g
Til den tid vil hun være 38+5,.

Kan jeg tro på dette ?
Kan bebs tabe sig i maven,.
Og ville de i så fald vente så længe med kejsersnit når hun er så langt og bebs har tabt 400g på 14 dage ?

Aner ikke om jeg tror på det,. Skal selv ind på tirsdag til opfølgningsscannog fordi de tror min bette pige ikke får nærring nok,. Så jeg tænker lige mine tanker :s

Det kan godt lade sig gøre ja. havde en kollega hvis søn tabte sig så voldsomt at det lignede hans hud var al for stor da han kom til verdenen

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Laulund87 skriver:

Godt

Jaap,.
Skal selv ind på tirsdag og scannes igen fordi de mener min datter ikke får nærring nok, så blev lidt nervøs,. Så ville lige høre jer kloge damer   Troede nemlig ikke de kunne tabe sig i maven, men nu jeg tænker mere over det kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne det hvis de ikke får nærring nok, må jo være ligesom vi taber os efter vi har været syge og ikke har haft appetit ?=?

Anmeld

12. juni 2012

Stéphanie

onlyme skriver:

Ja så blev jeg da det klogere..!
Hehe,.

Det gjorde jeg da godt nok også....

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Månsson skriver:

Det kan godt lade sig gøre ja. havde en kollega hvis søn tabte sig så voldsomt at det lignede hans hud var al for stor da han kom til verdenen

Ej hvor frygteligt ..
Puha,

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Stéphanie skriver:

Det gjorde jeg da godt nok også....

Hehe,.

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

onlyme skriver:

Jaap,.
Skal selv ind på tirsdag og scannes igen fordi de mener min datter ikke får nærring nok, så blev lidt nervøs,. Så ville lige høre jer kloge damer   Troede nemlig ikke de kunne tabe sig i maven, men nu jeg tænker mere over det kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne det hvis de ikke får nærring nok, må jo være ligesom vi taber os efter vi har været syge og ikke har haft appetit ?=?

Puha det kan jeg slet ikke svare dig på hehe. Men mon ikke din veninde kan når hun er blevet informeret bedre af lægerne? De må da kunne give hende en forklaring.

Og mon ikke du bliver informeret når du skal skannes igen?

Anmeld

12. juni 2012

L&V

onlyme skriver:

J

Ej hvor frygteligt ..
Puha,

Ja og de havde desværre ikke opdaget det så det var ikke godt overhovedet men er en fin dreng idag

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Laulund87 skriver:

Puha det kan jeg slet ikke svare dig på hehe. Men mon ikke din veninde kan når hun er blevet informeret bedre af lægerne? De må da kunne give hende en forklaring.

Og mon ikke du bliver informeret når du skal skannes igen?

jo,. men syntes simpelthen ventetiden føltes så lang,..

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Månsson skriver:

Ja og de havde desværre ikke opdaget det så det var ikke godt overhovedet men er en fin dreng idag

åh hvor må det havde været frygteligt for forældrene,.
også spicelt når de ikke vidste noget om det,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.