kan jeg tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

onlyme

signe. skriver:

De kan sagtens tabe sig inde i maven og også i de mængder på så kort tid. Jeg har selv en disfunktionel(staves) livmoder, så kender til det med meget små børn trods gestanationsalder(staves).

Okay,.
Jamen jeg vidste ikke om det kunne lade sig gøre
Så blev jeg det klogere
Forstår bare ikke det ikke er mere alvorligt så,. Jeg ville da være bange for min lille bebs ville tabe sig yderliger mange g enden kejsersnit i værste fald dø,,!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

onlyme

livhemdrup skriver:

Min den ældste tabte sig mere end det inde i maven og jeg fik aks ugen efter. 

Okay,.
Syntes bare lige det lød underligt i mine øre det ikke bliver gjort noget hurtiger,.!
Men bum så har hun nok ret,.!

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Laulund87 skriver:

Hvorfor skulle du ikke tro på det?

Lægerne har vel en grund til at det skal foregå sådan.. Hun kan da ikke være en ret god veninde hvis du ikke tror på hende.

normalt så jo så tror jeg mine veninder jeg syntes bare det lød meget grotesk i mine øre de venter så længe for hvilke tanker ville man da ikke gå rundt med så længe ?
Jeg ville da frygte at min baby ville forsvinde pga den manglende nærring,.!

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Stéphanie skriver:

Jo tror nu nok også jeg ville have slået i bordet og forlange at de gjorde noget med det samme så, og kan næsten heller ikke tro at lægerne ville vente så længe, for i min verden ville det da også betyde at der er et eller andet rigtig galt....

Du er absolut ikke alene om at undre dig.....

Nej lyder underligt i mine øre,. Jeg ville sku havde forlangt kejsersnit noget før ..!
Men kan åbentbart godt lade sig gøre,.!

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

onlyme skriver:

normalt så jo så tror jeg mine veninder jeg syntes bare det lød meget grotesk i mine øre de venter så længe for hvilke tanker ville man da ikke gå rundt med så længe ?
Jeg ville da frygte at min baby ville forsvinde pga den manglende nærring,.!

Måske, men jeg tænker bare at det har lægerne da styr på? Og så ville jeg ikke tænke mere over det..

Anmeld

12. juni 2012

Stéphanie

onlyme skriver:

Nej lyder underligt i mine øre,. Jeg ville sku havde forlangt kejsersnit noget før ..!
Men kan åbentbart godt lade sig gøre,.!

Det havde jeg godt nok også.........

Tja, man lærer jo noget nyt hver dag ikke

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Stéphanie skriver:

Det havde jeg godt nok også.........

Tja, man lærer jo noget nyt hver dag ikke

Ja så blev jeg da det klogere..!
Hehe,.

Anmeld

12. juni 2012

signe.

onlyme skriver:

Okay,.
Jamen jeg vidste ikke om det kunne lade sig gøre
Så blev jeg det klogere
Forstår bare ikke det ikke er mere alvorligt så,. Jeg ville da være bange for min lille bebs ville tabe sig yderliger mange g enden kejsersnit i værste fald dø,,!

Højst sandsynligt har de helt styr på det og ved hvad de laver. Synes i hvert fald godt du kan tro på din veninde, for hvorfor skulle hun lyve om sådan en ting?

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Laulund87 skriver:

Måske, men jeg tænker bare at det har lægerne da styr på? Og så ville jeg ikke tænke mere over det..

Jojo,.Q:
Har også lige fået flere detaljer og nu hænger det meget beder sammen,.
Hun siger selv hun udtrykkede sig lidt kort før, men hun lige havde travlt der jeg ringede,.!

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

onlyme skriver:

Jojo,.Q:
Har også lige fået flere detaljer og nu hænger det meget beder sammen,.
Hun siger selv hun udtrykkede sig lidt kort før, men hun lige havde travlt der jeg ringede,.!

Godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.