kan jeg tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
35 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

onlyme

Har en veninde der er gravid idag 37+5 ,.!
Hendes bebs vejder 2300g 18/05,.*
Nu skriver hun at hun skal have kejsersnit på tirsdag, fordi bebs ikke får nærring nok, og kun vejer 1900g
Til den tid vil hun være 38+5,.

Kan jeg tro på dette ?
Kan bebs tabe sig i maven,.
Og ville de i så fald vente så længe med kejsersnit når hun er så langt og bebs har tabt 400g på 14 dage ?

Aner ikke om jeg tror på det,. Skal selv ind på tirsdag til opfølgningsscannog fordi de tror min bette pige ikke får nærring nok,. Så jeg tænker lige mine tanker :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Stéphanie

onlyme skriver:

Nu skriver hun at hun skal have kejsersnit på tirsdag, fordi bebs ikke får nærring nok, og kun vejer 1900g

Kan jeg tro på dette ?
Og ville de i så fald vente så længe med kejsersnit når hun er så langt og bebs har tabt 400g på 14 dage ?

Aner ikke om jeg tror på det,. Skal selv ind på tirsdag til opfølgningsscannog fordi de tror min bette pige ikke får nærring nok,. Så jeg tænker lige mine tanker :s

Af hvad jeg har hørt, kan de godt tabe sig inde i maven, men om de kan tabe sig SÅ meget på så kort tid, ved jeg godt nok ikke lige. Men kan godt forstå at det er noget du tænker over!

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

Stéphanie skriver:

Af hvad jeg har hørt, kan de godt tabe sig inde i maven, men om de kan tabe sig SÅ meget på så kort tid, ved jeg godt nok ikke lige. Men kan godt forstå at det er noget du tænker over!

Ja,.
Ville man ikke skulle tro det ville være ak når hun er så langt og hvis det kunne lade sig gøre ?
Jeg ville da personligt ikke vente 14 dage mere jeg ville da forlange at få taget kejsersnit med det samme,. For kan det lade sig gøre ville jeg bare mener der var noget fuldstændig galt med bebs,. Og derfor skulle ud abselut med det samme ?

Godt jeg ikke er den eneste der studser over det !

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

Hvorfor skulle du ikke tro på det?

Lægerne har vel en grund til at det skal foregå sådan.. Hun kan da ikke være en ret god veninde hvis du ikke tror på hende.

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

Kan jeg tro på dette ?

Min kæreste tabte sig da han lå i maven .. Dog ikke så meget , syns det lyder ret voldsomt .. 

Anmeld

12. juni 2012

LinLin

Aner intet om det, men stoler du ikke på din veninde??

Anmeld

12. juni 2012

signe.

onlyme skriver:

Kan jeg tro på dette ?

De kan sagtens tabe sig inde i maven og også i de mængder på så kort tid. Jeg har selv en disfunktionel(staves) livmoder, så kender til det med meget små børn trods gestanationsalder(staves).

Anmeld

12. juni 2012

Stéphanie

onlyme skriver:

Ja,.
Ville man ikke skulle tro det ville være ak når hun er så langt og hvis det kunne lade sig gøre ?
Jeg ville da personligt ikke vente 14 dage mere jeg ville da forlange at få taget kejsersnit med det samme,. For kan det lade sig gøre ville jeg bare mener der var noget fuldstændig galt med bebs,. Og derfor skulle ud abselut med det samme ?

Godt jeg ikke er den eneste der studser over det !

Jo tror nu nok også jeg ville have slået i bordet og forlange at de gjorde noget med det samme så, og kan næsten heller ikke tro at lægerne ville vente så længe, for i min verden ville det da også betyde at der er et eller andet rigtig galt....

Du er absolut ikke alene om at undre dig.....

Anmeld

12. juni 2012

LouiseRH

Det kan jo være lægerne har skønnet forkert! Scanninger er ikk 100 % sikre.

og baby kan godt tabe sig i maven

Anmeld

12. juni 2012

livhemdrup

onlyme skriver:

Kan jeg tro på dette ?

Min den ældste tabte sig mere end det inde i maven og jeg fik aks ugen efter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.