29+7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Miss Church

Tanjadamgaard skriver:

Velbekom  jeg kan se du læser til sygeplejerske  Har søgt ind på uddannelsen og håber så inderligt at jeg kommer ind 

Ja jeg gør Er faktisk færdig til januar. Det er også et godt studie! 
 for at du kommer ind. Hvor har du søgt ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Tanjadamgaard

AalborgPigen skriver:

Sikke en forandring Og flot mave  

Ja, tusind tak 

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Miss Church skriver:

Ja jeg gør Er faktisk færdig til januar. Det er også et godt studie! 
 for at du kommer ind. Hvor har du søgt ind?

Ej hvor dejligt, held og lykke med BA når du kommer dertil. Min kæreste har lige færdiggjort hans, han læser til fysioterapeut. 

Tusind tak, har søgt ind i Odense og Svendborg.  Hvor læser du henne af, Vejle? 

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Tanjadamgaard skriver:

Ej hvor dejligt, held og lykke med BA når du kommer dertil. Min kæreste har lige færdiggjort hans, han læser til fysioterapeut. 

Tusind tak, har søgt ind i Odense og Svendborg.  Hvor læser du henne af, Vejle? 

Mange tak

Dejligt. Har han fået arbejde? 

Ja, kan se at i bor i Odense, så selvfølgelig Nej jeg læser i holstebro

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Miss Church skriver:

Mange tak

Dejligt. Har han fået arbejde? 

Ja, kan se at i bor i Odense, så selvfølgelig Nej jeg læser i holstebro

Nej ikke endnu desværre, men han søger på livet løs  

Ja, det er jo det mest oplagte, bor 500 m fra skolen så håber på jeg kommer ind her.  Hvor bor i henne af? 

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Tanjadamgaard skriver:

Nej ikke endnu desværre, men han søger på livet løs  

Ja, det er jo det mest oplagte, bor 500 m fra skolen så håber på jeg kommer ind her.  Hvor bor i henne af? 

Ja kunne da være lækkret for dig! Det ville gøre en del meget nemmere. Jeg er bare ved at være træt af at brug tid på transport. Godt det snart er slut

Vi bor i Herning. Lige midt i Jylland

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Ja kunne da være lækkret for dig! Det ville gøre en del meget nemmere. Jeg er bare ved at være træt af at brug tid på transport. Godt det snart er slut

Vi bor i Herning. Lige midt i Jylland

Hvor fanden er Herning  ej, plejer faktisk at være i Herning engang om året. Til noget sommerferie-messe  

Ja præcis, jeg ved at jeg vil have det på samme måde, selvom der ikke er langt til svendborg med tog eller bil  - Så er det bare irriterende tid at bruge og man kan sove det længere 

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Tanjadamgaard skriver:

Hvor fanden er Herning  ej, plejer faktisk at være i Herning engang om året. Til noget sommerferie-messe  

Ja præcis, jeg ved at jeg vil have det på samme måde, selvom der ikke er langt til svendborg med tog eller bil  - Så er det bare irriterende tid at bruge og man kan sove det længere 

Hahaha nemlig Nej der er mange gode ting i Herning

Ja det er altså bare træls. Vi er godt nok nogle stykker som køre sammen og det er også meget hyggeligt. Men det er træls at skulle af sted 1 time før man skal møde 

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Miss Church skriver:

Hahaha nemlig Nej der er mange gode ting i Herning

Ja det er altså bare træls. Vi er godt nok nogle stykker som køre sammen og det er også meget hyggeligt. Men det er træls at skulle af sted 1 time før man skal møde 

Ja, jeg kender det at for godt - da jeg gik på Social-og sundhedsskolen i Esbjerg sidste år, var jeg ude for det samme. Kørte med nogle lidt ældre klassekammerater, hvilket resulteret i at vi altid skulle møde 3 kvarter før timen gik igang. Fordi sådan kunne de bedst lide det  

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Tanjadamgaard skriver:

Ja, jeg kender det at for godt - da jeg gik på Social-og sundhedsskolen i Esbjerg sidste år, var jeg ude for det samme. Kørte med nogle lidt ældre klassekammerater, hvilket resulteret i at vi altid skulle møde 3 kvarter før timen gik igang. Fordi sådan kunne de bedst lide det  

Hehe det kan godt blive en anelse anstrengende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.