29+7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Kay

fiiin mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Rosengreen

Ihh hvor er du altså bare flot! 

Anmeld

12. juni 2012

Mother-love

Super flot mave. Du er ikke ret stor. Da jeg var 30 uger henne var jeg allerede en hval hahahaha

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

fiiin mave

Tak søde, jeg så lige du havde været ved dit 3. lægetjek og dit SF-mål var 32, jeg var ved JM igår hvor hun målte mit til 31 cm, hun fortalte også at centimeterne ca svaret til den uge man var i (+/-)  Jeg startede jo med at have den samme terminsdag som dig, men blev rykket 2 uger ved NF, (hvilket min JM også undret sig over igår) Men jeg kan da se vi føgles godt af, ih det kunne være dejligt hvis hun kom i starten af August alligevel 

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Tak søde, jeg så lige du havde været ved dit 3. lægetjek og dit SF-mål var 32, jeg var ved JM igår hvor hun målte mit til 31 cm, hun fortalte også at centimeterne ca svaret til den uge man var i (+/-)  Jeg startede jo med at have den samme terminsdag som dig, men blev rykket 2 uger ved NF, (hvilket min JM også undret sig over igår) Men jeg kan da se vi føgles godt af, ih det kunne være dejligt hvis hun kom i starten af August alligevel 

ja kan godt huske du fortalte du var blevet rykket 2 uger  syntes det lydder af meget... men ja nu må vi se for vi følges da fint ad

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

ja kan godt huske du fortalte du var blevet rykket 2 uger  syntes det lydder af meget... men ja nu må vi se for vi følges da fint ad

Nej, jeg forstår det heller ikke. Syntes bare det var lidt sjovt at vores mål næsten er ens, når jeg egentlig er 2 uger bagud  Men ja vi får se, hvornår prinsesserne har lyst til at melde deres ankomst 

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Nej, jeg forstår det heller ikke. Syntes bare det var lidt sjovt at vores mål næsten er ens, når jeg egentlig er 2 uger bagud  Men ja vi får se, hvornår prinsesserne har lyst til at melde deres ankomst 

ja.... jeg har en ide om at jeg føder i slutningen af juli... ved ik hvorfor... men det har vi begge på fornemmelsen...

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

ja.... jeg har en ide om at jeg føder i slutningen af juli... ved ik hvorfor... men det har vi begge på fornemmelsen...

Ja det er undeligt man kan have det sådan  Vi har også på fornemmelsen at hun kommer omkring den første termin 

Anmeld

12. juni 2012

crille

Wauww hvor er du bare stadig fin.. 

Nu må jeg vidst lige tage mig sammen og komme med billedupdate. Syntes pludselig godt jeg kan se at jeg har taget et ryk. Syntes vi har fulgtes meget godt ad ellers  

Fedt at du har sat dem sådan op mod hinanden..

Anmeld

12. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Hehe.. neeeej, hvem skal jeg så sidde her og vente utålmodigt sammen med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.