mit 3. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja jeg har jo også en fornemmelse af juli her... mere specifikt d. 30. juli... hvorfor det aner jeg ikke, men ville passe perfekt hvis han kom ud den dag hehe.... Så du skal altså ramme d. 29....

det passer mig fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Masig

Kay skriver:

det passer mig fint

Jamen så er det en aftale

Anmeld

14. juni 2012

Rikke84

Hm, kunne ikke få citatet med med....,

men for at svare på det tidligere, så nej jeg kunne ikke mærke hvor hun havde stukket. Men mellem første og 6. (mener jeg) stik hylede og skreg jeg som en gal for det gjorde SÅ VILDT ONDT at de blev lagt at jeg har frabedt mig det denne gang

Anmeld

14. juni 2012

Mor1012

Kay skriver:

Gik helt fint...

vi fik snbakket lidt om fødsel og smertestillende... og min læge syntes lige som mig at de der "bi stik" lydder meget mystiske... altså at fjerne smerten et sted ved at tilføre smerte et andet sted  så har man jo bare ondt 2 stæder

jeg blev måt og vejet og alt det der... og vægten... hold nu fast... 101 kg! det er 14 kg jeg har taget på

ellers så alt fint ud... sf mål på 32 og lille pigen vender med hoved ned af... (hvilket jeg godt har kunne mærke hun har gjort en uges tid nu) dog uden at stå fast... hvilket han siger godt kan være fordi moderkagen måske stadig ligger i vejen  men det får vi svar på til scanning på onsdag...

heej

ville bare lige sige at Jeg var tilfreds med "bistikkene" som også hedder saltvands papler, mener jeg

gør skiiiide ondt at få , men det hjælper

Anmeld

14. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, dejligt det gik godt! Vil lige fortælle, at jeg selv fik bistik, de gjorde pokkers ondt at få lagt, men de hjalp faktisk rigtig godt og har tænkt mig at få dem hvis jeg skal føde igen engang i fremtiden

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Kay skriver:

Gik helt fint...

vi fik snbakket lidt om fødsel og smertestillende... og min læge syntes lige som mig at de der "bi stik" lydder meget mystiske... altså at fjerne smerten et sted ved at tilføre smerte et andet sted  så har man jo bare ondt 2 stæder

jeg blev måt og vejet og alt det der... og vægten... hold nu fast... 101 kg! det er 14 kg jeg har taget på

ellers så alt fint ud... sf mål på 32 og lille pigen vender med hoved ned af... (hvilket jeg godt har kunne mærke hun har gjort en uges tid nu) dog uden at stå fast... hvilket han siger godt kan være fordi moderkagen måske stadig ligger i vejen  men det får vi svar på til scanning på onsdag...

Dejlig update ... jeg har allerede taget 9 kg på! ... så jeg følger vidst din kurve  Men vil lige sige til dit forsvar du er FLOT gravid og man kan ikke se du vejer 101 kg ... 

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Rikke84 skriver:

Hm, kunne ikke få citatet med med....,

men for at svare på det tidligere, så nej jeg kunne ikke mærke hvor hun havde stukket. Men mellem første og 6. (mener jeg) stik hylede og skreg jeg som en gal for det gjorde SÅ VILDT ONDT at de blev lagt at jeg har frabedt mig det denne gang

det kan jeg godt forstå

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Emilie2010 skriver:

heej

ville bare lige sige at Jeg var tilfreds med "bistikkene" som også hedder saltvands papler, mener jeg

gør skiiiide ondt at få , men det hjælper

har bare ikke gørt mange der sys det hjælper.... så dem vil jeg helst undvære

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Camillos skriver:

Dejlig update ... jeg har allerede taget 9 kg på! ... så jeg følger vidst din kurve  Men vil lige sige til dit forsvar du er FLOT gravid og man kan ikke se du vejer 101 kg ... 

tak og nej tror også kun det sidder på maven  der er da i altfald ikke noget af det andet tøj der er begynt at stramme mere end det gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.