mit 3. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2012

Kay

Gik helt fint...

vi fik snbakket lidt om fødsel og smertestillende... og min læge syntes lige som mig at de der "bi stik" lydder meget mystiske... altså at fjerne smerten et sted ved at tilføre smerte et andet sted  så har man jo bare ondt 2 stæder

jeg blev måt og vejet og alt det der... og vægten... hold nu fast... 101 kg! det er 14 kg jeg har taget på

ellers så alt fint ud... sf mål på 32 og lille pigen vender med hoved ned af... (hvilket jeg godt har kunne mærke hun har gjort en uges tid nu) dog uden at stå fast... hvilket han siger godt kan være fordi moderkagen måske stadig ligger i vejen  men det får vi svar på til scanning på onsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Miss Church

Dejligt at det gik godt  og at lille-pigen har det godt. 

Held og lykke med scanningen onsdag

Anmeld

12. juni 2012

prettybutterfly

Fedt det gik så godt! Syntes nu 14 kg lyder ok, tog selv 18 kg på sidste gang, og har taget 10 kg på denne gang selvom der er over 3 mdr tilbage. Men nej det er virkelig ik sjovt når vægten sniger sig deropad

Det er bare såååå snart du kommer til at se hende altså!

Kæmpe  fra Mona

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Miss Church skriver:

Dejligt at det gik godt  og at lille-pigen har det godt. 

Held og lykke med scanningen onsdag

mange tak

Anmeld

12. juni 2012

Kay

prettybutterfly skriver:

Fedt det gik så godt! Syntes nu 14 kg lyder ok, tog selv 18 kg på sidste gang, og har taget 10 kg på denne gang selvom der er over 3 mdr tilbage. Men nej det er virkelig ik sjovt når vægten sniger sig deropad

Det er bare såååå snart du kommer til at se hende altså!

Kæmpe  fra Mona

ja... det er ik skægt... har næsten 2 måneder til termin... og de sidste 5 kg. er kommet meget hurtigt sys jeg... men de siger også hun skulle tage 200 g. på om ugen i øjeblikket jo.... no wonder jeg følger maven tynger...

lægen sagde også at vægtstigningen var helt fint...

Anmeld

12. juni 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

Gik helt fint...

vi fik snbakket lidt om fødsel og smertestillende... og min læge syntes lige som mig at de der "bi stik" lydder meget mystiske... altså at fjerne smerten et sted ved at tilføre smerte et andet sted  så har man jo bare ondt 2 stæder

jeg blev måt og vejet og alt det der... og vægten... hold nu fast... 101 kg! det er 14 kg jeg har taget på

ellers så alt fint ud... sf mål på 32 og lille pigen vender med hoved ned af... (hvilket jeg godt har kunne mærke hun har gjort en uges tid nu) dog uden at stå fast... hvilket han siger godt kan være fordi moderkagen måske stadig ligger i vejen  men det får vi svar på til scanning på onsdag...

Anmeld

12. juni 2012

Masig

Kay skriver:

Gik helt fint...

Har endnu ikke hørt nogen sige at de der bi stik skulle hjælpe... Så dem vil jeg heller ikke forsøge mig med...

14 kg lyder heller ikke voldsomt synes jeg.. har selv taget 12-12½ på nu, og har også fået at vide det er helt fint...

Jeg skal til læge i morgen og er godt nok spændt på em lillemanden stadig ligger med hovedet nedad.. Han har godt nok møvet sig noget rundt de sidste par uger...

Anmeld

12. juni 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

glæder mig tilo din update i morgen

Anmeld

12. juni 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

glæder mig tilo din update i morgen

det er bare så vildt at du allerede er SÅ langt henne.. ..

.. håber jeg kan komme med en god en..

Anmeld

12. juni 2012

Lullaby

Kay skriver:

Gik helt fint...

Bi-stik er noget fanden har skabt. Har aldrig oplevet noget mere smertefuldt og jeg har 2 børn og har den 3. i maven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.