Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gik helt fint...
vi fik snbakket lidt om fødsel og smertestillende... og min læge syntes lige som mig at de der "bi stik" lydder meget mystiske... altså at fjerne smerten et sted ved at tilføre smerte et andet sted så har man jo bare ondt 2 stæder
jeg blev måt og vejet og alt det der... og vægten... hold nu fast... 101 kg! det er 14 kg jeg har taget på
ellers så alt fint ud... sf mål på 32 og lille pigen vender med hoved ned af... (hvilket jeg godt har kunne mærke hun har gjort en uges tid nu) dog uden at stå fast... hvilket han siger godt kan være fordi moderkagen måske stadig ligger i vejen men det får vi svar på til scanning på onsdag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt at det gik godt og at lille-pigen har det godt.
Held og lykke med scanningen onsdag
Fedt det gik så godt! Syntes nu 14 kg lyder ok, tog selv 18 kg på sidste gang, og har taget 10 kg på denne gang selvom der er over 3 mdr tilbage. Men nej det er virkelig ik sjovt når vægten sniger sig deropad
Det er bare såååå snart du kommer til at se hende altså!
Kæmpe fra Mona
Miss Church skriver: Dejligt at det gik godt og at lille-pigen har det godt. Held og lykke med scanningen onsdag
mange tak
prettybutterfly skriver: Fedt det gik så godt! Syntes nu 14 kg lyder ok, tog selv 18 kg på sidste gang, og har taget 10 kg på denne gang selvom der er over 3 mdr tilbage. Men nej det er virkelig ik sjovt når vægten sniger sig deropad Det er bare såååå snart du kommer til at se hende altså! Kæmpe fra Mona
ja... det er ik skægt... har næsten 2 måneder til termin... og de sidste 5 kg. er kommet meget hurtigt sys jeg... men de siger også hun skulle tage 200 g. på om ugen i øjeblikket jo.... no wonder jeg følger maven tynger...
lægen sagde også at vægtstigningen var helt fint...
Kay skriver: Gik helt fint... vi fik snbakket lidt om fødsel og smertestillende... og min læge syntes lige som mig at de der "bi stik" lydder meget mystiske... altså at fjerne smerten et sted ved at tilføre smerte et andet sted så har man jo bare ondt 2 stæder jeg blev måt og vejet og alt det der... og vægten... hold nu fast... 101 kg! det er 14 kg jeg har taget på ellers så alt fint ud... sf mål på 32 og lille pigen vender med hoved ned af... (hvilket jeg godt har kunne mærke hun har gjort en uges tid nu) dog uden at stå fast... hvilket han siger godt kan være fordi moderkagen måske stadig ligger i vejen men det får vi svar på til scanning på onsdag...
Har endnu ikke hørt nogen sige at de der bi stik skulle hjælpe... Så dem vil jeg heller ikke forsøge mig med...
14 kg lyder heller ikke voldsomt synes jeg.. har selv taget 12-12½ på nu, og har også fået at vide det er helt fint...
Jeg skal til læge i morgen og er godt nok spændt på em lillemanden stadig ligger med hovedet nedad.. Han har godt nok møvet sig noget rundt de sidste par uger...
ønskebarn74 skriver:
glæder mig tilo din update i morgen
Kay skriver: glæder mig tilo din update i morgen
det er bare så vildt at du allerede er SÅ langt henne.. ..
.. håber jeg kan komme med en god en..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128