mit 3. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Har endnu ikke hørt nogen sige at de der bi stik skulle hjælpe... Så dem vil jeg heller ikke forsøge mig med...

14 kg lyder heller ikke voldsomt synes jeg.. har selv taget 12-12½ på nu, og har også fået at vide det er helt fint...

Jeg skal til læge i morgen og er godt nok spændt på em lillemanden stadig ligger med hovedet nedad.. Han har godt nok møvet sig noget rundt de sidste par uger...

hihi ja det er da spændende

igen lige efter mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

det er bare så vildt at du allerede er SÅ langt henne.. ..

.. håber jeg kan komme med en god en..

ja det går sgu stærkt... jeg tror du kommer med en god en

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Lullaby skriver:

Bi-stik er noget fanden har skabt. Har aldrig oplevet noget mere smertefuldt og jeg har 2 børn og har den 3. i maven..

det blev mig og min læge også enige om... og han er mand og har aldrig prøvet det

Anmeld

12. juni 2012

Masig

Kay skriver:

hihi ja det er da spændende

igen lige efter mig

Hehe ja det er sjovt, du er altid en eller to dage foran mig med de der ting til trods for jeg er en dag længere henne.. Det er lidt komisk... Du føder sikkert også en dag før mig

Anmeld

12. juni 2012

Rikke84

"Bi-stik" eller saltvands-/sterieltvandsblokader gør så forbandet ondt at jeg hellere ville føde en flodshest i fuld størrelse

Men når det så er sagt så hjalp de altså på mig så da jeg havde fået dem lagt mærkede jeg ikke mine veer i en god time.... 

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe ja det er sjovt, du er altid en eller to dage foran mig med de der ting til trods for jeg er en dag længere henne.. Det er lidt komisk... Du føder sikkert også en dag før mig

hihi det kunne være sjovt

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Rikke84 skriver:

"Bi-stik" eller saltvands-/sterieltvandsblokader gør så forbandet ondt at jeg hellere ville føde en flodshest i fuld størrelse

Men når det så er sagt så hjalp de altså på mig så da jeg havde fået dem lagt mærkede jeg ikke mine veer i en god time.... 

oki... men i den time havde du så ondt der hvor de var??

Anmeld

12. juni 2012

Masig

Kay skriver:

hihi det kunne være sjovt

Hehe ja for dig.... Så kan jeg rigtig gå og vente.... Med mit held går jeg sikkert to uger over tid

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe ja for dig.... Så kan jeg rigtig gå og vente.... Med mit held går jeg sikkert to uger over tid

ja en enkelt dag ekstra skal du vente

her hjemme er vi enige om at havde en fornemmelse af at jeg føder i slutningen af juli... så gør det vel ik nået at du er en dag efter mig??

Anmeld

12. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja en enkelt dag ekstra skal du vente

her hjemme er vi enige om at havde en fornemmelse af at jeg føder i slutningen af juli... så gør det vel ik nået at du er en dag efter mig??

Ja jeg har jo også en fornemmelse af juli her... mere specifikt d. 30. juli... hvorfor det aner jeg ikke, men ville passe perfekt hvis han kom ud den dag hehe.... Så du skal altså ramme d. 29....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.