Kender du til mødre-/terminsgrupperne herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Ka+Ma=Be

Det bliver lige et fælles svar!

Men det er lidt, som jeg regnede med - de fleste kender dem, men bruger dem ikke pga. manglende aktivitet.

Jeg synes, det er ærgerligt, for jeg har rigtig meget glæde af 1. kvt. 2011-mødregruppen (hvor der er aktivitet). Som mettemus skriver føler jeg også, at vi kender hinanden rigtig godt efterhånden og mange af os har mødtes IRL flere gange.

Jeg bruger min-maves terminsgruppe lidt - eller følger i hvert fald med, fordi der ikke er så meget aktivitet herinde...men jeg "gider" egentlig ikke, for jeg kan meget bedre lide baby.dk!

Måske er det fordi grupperne er blevet delt ind i måneder i stedet for kvartaler? Det giver jo automatisk kun ca. 1/3 medlemmer i forhold til, hvis man have beholdt kvartalerne...bare lige en tanke som måske kunne give mere aktivitet, hvis man ændrede det tilbage igen? 

Jeg kan kun give dig ret! Men september 2011 er også en meget aktiv gruppe - som regel i hvert fald. Og det er nok derfor man bliver ved med at bruge den.

Hvis man synes der mangler aktivitet, så må man jo bidrage og få gang i den!

Jeg tror det er på godt og ondt med månederne. Men jeg tror du har ret i, at der er derfor at mange af grupperne er kørt død. For det kræver alligevel en del aktive brugere. I september var vi bare maaange der blev mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

CaWi

Jeg er med i maj 12. Synes vi har rimelig gang i den. Dog noget mindre nu hvor de fleste lige har født og skal have en hverdag til at fungere.
Jeg bruger både gruppen og det åbne forum. Jeg synes det er dejligt at kunne følges med nogen
Har dog lagt mærke til enkelte i det åbne forum som har født samtidig med os, som ikke er med i gruppen. Og ja, hvorfor ved jeg jo så ikke...

Anmeld

13. juni 2012

ønskebørn74

piadas skriver:

Uh, jeg krydser fingre for, at du snart kommer med i en. Jeg har fulgt med i din kamp på sidelinien og synes altså, det er ved at være din tur!

1000 TAK!!!

det finder jeg ud af idag.. skal have taget blodprøve..

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

piadas skriver:

Ja, bare lige en hurtig lille afstemning!

Jeg er selv med i to herinde, men os der har termin til oktober har snakket om, at der ikke er så meget gang i den gruppe. Jeg har en mistanke om, at der er en del, der ikke ved, at grupperne eksisterer, men måske er jeg forkert på den...

Det kan jo også sagtens være, at vi bare ikke er så mange med termin til oktober, eller også vil folk bare hellere bruge det åbne forum eller....?

Her er et link til grupperne:

https://www.baby.dk/Forum/MotherGroupList.aspx

Stem tøser og bekræft/afkræft min teori!

Jeg det vidste jeg godt, og har også været en del af en super aktiv gruppe, men den er gået død nu...

Men jeg har så også prøvet at være en del af en fra starten død gruppe, så den døde helt af sig selv...

Anmeld

13. juni 2012

piadas

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg er en del af den skønne september 2011 mødregruppe! Og jeg tror faktisk jeg bruger den mere end det åbne forum!

Dejligt med termins- og mødregrupper! 

Jeg bruger også min MG meget mere, end det åbne forum, så det kunne være fedt, hvis flere benyttede sig af dem! Synes det er dejligt, når børnene er på samme alder, så man hele tiden har de samme glæder, fremskridt og problemstillinger.

Anmeld

13. juni 2012

piadas

CAWI skriver:

Jeg er med i maj 12. Synes vi har rimelig gang i den. Dog noget mindre nu hvor de fleste lige har født og skal have en hverdag til at fungere.
Jeg bruger både gruppen og det åbne forum. Jeg synes det er dejligt at kunne følges med nogen
Har dog lagt mærke til enkelte i det åbne forum som har født samtidig med os, som ikke er med i gruppen. Og ja, hvorfor ved jeg jo så ikke...

Jeg har det på samme måde - det er dejligt, at man er på samme "stadie".

Jeg har også lagt mærke til en del, som bruger det åbne forum, men som kunne være med i de grupper, jeg er med i - men jeg er selvfølgelig ikke ude på at tvinge nogen til at være med i grupperne. Det var bare for at skabe en debat og høre, om folk var klar over, at de eksisterer.

Anmeld

13. juni 2012

piadas

ønskebarn74 skriver:

1000 TAK!!!

det finder jeg ud af idag.. skal have taget blodprøve..

Jeg så lige din tråd!!

Hvor er det fedt - jeg er så glad på dine vegne! Det er så fortjent!

KÆMPE TILLYKKE!

Anmeld

13. juni 2012

Ka+Ma=Be

piadas skriver:

Jeg bruger også min MG meget mere, end det åbne forum, så det kunne være fedt, hvis flere benyttede sig af dem! Synes det er dejligt, når børnene er på samme alder, så man hele tiden har de samme glæder, fremskridt og problemstillinger.

Lige præcis! det er oftest der jeg spørger, da de andre muligvis oplever det samme præcis nu. 

Anmeld

13. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved godt de er der, og jeg bruger den vel på en måde også. Vi har bare flyttet os over på face i stedet i en privat gruppe

Anmeld

13. juni 2012

ønskebørn74

piadas skriver:

Jeg så lige din tråd!!

Hvor er det fedt - jeg er så glad på dine vegne! Det er så fortjent!

KÆMPE TILLYKKE!

1000 tak !!!!

Sider og er totalt overvældet over alle de lykønskninger der ventede, da jeg åbnede min PC...   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.