Kender du til mødre-/terminsgrupperne herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Maja_4000

Der har desværre ikke været særlig meget aktivitet i min gruppe .. Men jeg har brugt den .. Nu bruger jeg dog kun det åbne forum .. Der er ikke rigtig nogle tilbage i gruppen synes jeg Det var ellers hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

FruK

Ja - men har først lige opdaget dem forleden.  Der er da lidt liv i januar 2013 - og håber der kommer mere.

Anmeld

12. juni 2012

Koen.

Jeg høre til maj 2012 gruppen og den synes jeg der er okay gang i bruger både den og det åbne forum

Anmeld

12. juni 2012

LR85

Altså er det fx 'dem der venter barn i juni'-grupperne? 

Dem kender jeg. Men ellers ikke

Anmeld

12. juni 2012

Mettemus

Ja dem kender jeg - men det ved du jo

Jeg bruger mg meget mere end det åbne forum. Føler at vi kender hinanden godt, har fulgtes ad i et par år nu og tit står vi i samme situation, har de samme spørgsmål osv. Og så hjælper det sikkert også at vi ses privat. 

Jeg bruger ikke det åbne forum ret meget længere, så jeg er rigtig glad for mødregruppen

Anmeld

12. juni 2012

piadas

Det bliver lige et fælles svar!

Men det er lidt, som jeg regnede med - de fleste kender dem, men bruger dem ikke pga. manglende aktivitet.

Jeg synes, det er ærgerligt, for jeg har rigtig meget glæde af 1. kvt. 2011-mødregruppen (hvor der er aktivitet). Som mettemus skriver føler jeg også, at vi kender hinanden rigtig godt efterhånden og mange af os har mødtes IRL flere gange.

Jeg bruger min-maves terminsgruppe lidt - eller følger i hvert fald med, fordi der ikke er så meget aktivitet herinde...men jeg "gider" egentlig ikke, for jeg kan meget bedre lide baby.dk!

Måske er det fordi grupperne er blevet delt ind i måneder i stedet for kvartaler? Det giver jo automatisk kun ca. 1/3 medlemmer i forhold til, hvis man have beholdt kvartalerne...bare lige en tanke som måske kunne give mere aktivitet, hvis man ændrede det tilbage igen? 

Anmeld

12. juni 2012

piadas

ønskebarn74 skriver:

har ikke barn endnu.. men glæder mig til at høre med i en..

Uh, jeg krydser fingre for, at du snart kommer med i en. Jeg har fulgt med i din kamp på sidelinien og synes altså, det er ved at være din tur!

Anmeld

12. juni 2012

piadas

LR85 skriver:

Altså er det fx 'dem der venter barn i juni'-grupperne? 

Dem kender jeg. Men ellers ikke

Jeps!

Anmeld

12. juni 2012

Stumpen

Ved de er der, men bruger kun den fra aug06  ikke den fra juli09...

Anmeld

12. juni 2012

Ka+Ma=Be

piadas skriver:

Ja, bare lige en hurtig lille afstemning!

Jeg er selv med i to herinde, men os der har termin til oktober har snakket om, at der ikke er så meget gang i den gruppe. Jeg har en mistanke om, at der er en del, der ikke ved, at grupperne eksisterer, men måske er jeg forkert på den...

Det kan jo også sagtens være, at vi bare ikke er så mange med termin til oktober, eller også vil folk bare hellere bruge det åbne forum eller....?

Her er et link til grupperne:

https://www.baby.dk/Forum/MotherGroupList.aspx

Stem tøser og bekræft/afkræft min teori!

Jeg er en del af den skønne september 2011 mødregruppe! Og jeg tror faktisk jeg bruger den mere end det åbne forum!

Dejligt med termins- og mødregrupper! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.