Kender du til mødre-/terminsgrupperne herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ved du, at der eksisterer mødre-/terminsgrupper på baby.dk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.244 visninger
31 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

piadas

Ja, bare lige en hurtig lille afstemning!

Jeg er selv med i to herinde, men os der har termin til oktober har snakket om, at der ikke er så meget gang i den gruppe. Jeg har en mistanke om, at der er en del, der ikke ved, at grupperne eksisterer, men måske er jeg forkert på den...

Det kan jo også sagtens være, at vi bare ikke er så mange med termin til oktober, eller også vil folk bare hellere bruge det åbne forum eller....?

Her er et link til grupperne:

https://www.baby.dk/Forum/MotherGroupList.aspx

Stem tøser og bekræft/afkræft min teori!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Clisolka

piadas skriver:

Jeg er selv med i to herinde, men os der har termin til oktober har snakket om, at der ikke er så meget gang i den gruppe. Jeg har en mistanke om, at der er en del, der ikke ved, at grupperne eksisterer, men måske er jeg forkert på den...

Det kan jo også sagtens være, at vi bare ikke er så mange med termin til oktober, eller også vil folk bare hellere bruge det åbne forum eller....?

Jeps jeg ved godt at de eksisterer, men der er ikke så meget aktivitet i min "gamle" gruppe, så jeg er i det åbne forum 

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er stort set ikke aktivitet i mine to gamle grupper herinde, men det var der indtil for et år siden (1. kvartal 2009). Jeg bruger nu meget det åbne forum i stedet for.

Anmeld

11. juni 2012

piadas

Babymor2010 skriver:

Jeps jeg ved godt at de eksisterer, men der er ikke så meget aktivitet i min "gamle" gruppe, så jeg er i det åbne forum 

Nej, det er måske også det, man kan "frygte", når børnene bliver større. Heldigvis er der stadig gang i min gruppe fra 1. kvt. 2011, men det er selvfølgelig ikke lige så meget, som da vi alle var på barsel.

Anmeld

11. juni 2012

piadas

MoarHvidovre skriver:

Der er stort set ikke aktivitet i mine to gamle grupper herinde, men det var der indtil for et år siden (1. kvartal 2009). Jeg bruger nu meget det åbne forum i stedet for.

Nej, jeg tror også, tendensen er, at aktivititeten bliver mindre, jo større børnene bliver...

Anmeld

11. juni 2012

FruStolpe

piadas skriver:

Jeg ved godt der er en gruppe for os der fødte i oktober 2010, men gruppen er helt inaktiv.

Derfor bruger jeg kun det åbne forum.

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
piadas skriver:

Nej, jeg tror også, tendensen er, at aktivititeten bliver mindre, jo større børnene bliver...

Det tror jeg også er helt naturligt - man har ikke længere det samme behov. Dog har jeg stadigvæk kontakt med nogen af pigerne og ser dem også privat.

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

piadas skriver:

har ikke barn endnu.. men glæder mig til at høre med i en..

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

Jeg ved godt de er der Men bruger dem ikke rigtig. Mest fordi at min dreng allerede var et halvt år eller sådan noget da jeg 'fandt' baby.dk.. Og der er bare ikke nogen aktivitet i den mødregruppe vi hører til.. Jeg har prøvet at oprette et emne men det lader ikke til folk de rigtig læser derinde..

Anmeld

12. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg bruger terminsgruppen juli 2012, men jeg laver altid dobbel indlæg. Det vil sige at jeg også skriver den under graviditet, hvis jeg har spørgsmål osv. Netop fordi der ik er så meget aktivitet. 

Det har rigtig meget at gøre med at skriver i termins gruppen, så popper den ik op på forsiden!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.